26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ט”ו בשבט עם אפי איתם בסניף ליכוד ירושלים

בסניף ליכוד ירושלים נערך לאחרונה כנס לרגל חג ט”ו בשבט במהלכו סעדו כ-50 פעילים ושמעו שיחה מרתקת מפי השר לשעבר תא”ל אפי איתם. אפי איתם: “חשוב לשמור על אחיזת ירושלים ולהגביר את ריבונות ישראל בכל חלקיה”.

בכנס לרגל חג ט”ו בשבט, התכנסו כ-50 חברים בסניף הליכוד בירושלים, בהם פרופסור שאול אתגר, מאיר תורגמן, חבר מועצת העיר סנדרה רגואן, אבי מויל,  משה איפרגן, יואב דבוש, גדעון אריאל, מר גניש נפטלי, נאור אבבה ועוד.  עשרות הפעילות סעדו יחד, דנו בסוגיות שעל סדר היום וכן וטעמו מפירות ארץ ישראל לרגל חג האילנות. במסגרת הכנס,  השר לשעבר תא”ל אפי איתם הרצה אודות הרעיון שאדם הוא כמו עץ והזכיר את הפסוק “כי האדם עץ השדה”  לדברי איתם “השדה שלנו הוא השדה החינוכי החברתי והביטחוני. בדומה לעץ, חשוב לשמור על שורשים עמוקים באדמה כך שנוכל לעמוד בפני כל הרוחות שמנשבות. אפי איתם התייחס לסוגיות מדיניות ופוליטיות והדגיש כי יש חשיבות עליונה לשמור על אחיזת ירושלים ולהגביר את הריבונות הישראלית בכל חלקיה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד הגיע לטבריה

אריק זיו ויזר

שטייניץ בחיפה : המדיניות הכלכלית חכמה ונועזת

אריק זיו ויזר

בוגי יעלון מבטיח “נדע לתת למתיישבי מגרון את הפתרון הנכון”

אלי חזן

הליכודניקים התל אביבים בסיור בשומרון

אלי חזן

דוד זגורי הועבר מתפקידו כיו”ר סניף הליכוד לאחר עשר שנות כהונה

אלי חזן

שלום בית ! / מאת: ראובן שגב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן