24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ט”ו בשבט בסניף הליכוד בחולון

ביום שלישי ערב ט”ו  בשבט ביקרו  השר דן מרידור ואלוף במילואים עוזי דיין  בסניף המקומי בחולון

מרידור ודיין הגיעו לכנס בהזמנתו של טל ברונשטיין , יו”ר צעירי הליכוד בחולון  .ומפעיל את הסניף המקומי  באופן סדיר בשנה האחרונה . וכדרך קבע בחגים מגיעים אליו השרים כדי לפגוש את הפעילים .

הסניף כמו תמיד היה מלא בפעילים מקומיים והייתה נוכחות מרשימה של צעירים .

בראשותם של עומרי אקוניס ואיתמר דוננפלד

ברונשטיין שגם הנחה את הערב , בירך את הפעילים , וציין בפניהם כי הסניף נימצא במצב לא ראוי ואמר כי פועל  במלוא הנחישות לשפץ את הסניף בהקדם האפשרי . השיפוץ יכלול מרצפות קרמיקה חדשה , החלפה של ה תאורה והתקנה של מיזוג אוויר .

אח”כ הציג ברונשטיין את האלוף במילואים עוזי דיין ושאל אותו בפני האורחים על המשמעויות האסטרטגיות והמדיניות של ביקעת הירדן , כגבולה המזרחי היחידי של מדינת ישראל .

השר דן מרידור הידוע בעמדותיו  היוניות במפלגת הליכוד , נתן סקירה  של המצב המדיני  והתייחס ללחצים שמופעלים על ישראל במישור הבין לאומי. לאחר מכן  ענו מרידור ודיין  לשאלות הפעילים . בסיום הערב הודה ברונשטיין ליו”ר הסניף שבתאי יוסף על התמיכה  ואמר כי זה מרגש לראות את הסניף שוקק כול פעם  מחדש .ובכנס הבא   יגיע לסניף  השר מיכאל איתן .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ ושמחי ישיקו דרך נוספת למניעת תאונות דרכים

אריק זיו ויזר

הסברה פוסט מודרנית : הקמת “רשות לאומית להסברה”

אלי חזן

אדלשטיין: “התפטרות ברק, עצמאות לליכוד”

אלי חזן

השר בוגי:דו”ח גולדסטון הוא עלילת דריפוס של המאה ה – 21

אריק זיו ויזר

בימים הקרובים יחל תהליך חידוש ושימור הביתן היהודי באושוויץ

אביעד ויסולי במכתב נגד מינוי שושני למנכ”ל משרד החינוך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן