30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

טדי קולק מלשן נאלח – מאת: נרי אבנרי

 ד"ר רונן ברגמן, טרח והביא מסמכים מהגנזך הבריטי, מהם עולה שטדי קולק הסגיר יהודים לבריטים. מבחינת התקשורת קולק מככב ברשימת "הטובים". איתן הבר והחברים שלו ימשיכו למכור לנו אותו כ"אגדה ירושלמית". אני לא שוכח: טדי קולק מלשן נאלח".

 

טדי קולק מלשן נאלח

 

 

 

 

 

 

 

אני פותח את ידיעות-אחרונות (2.1.12) ורואה תמונה של ראש עיריית ירושלים לשעבר, טדי קולק, כשמתחת כמה מילים שכתב איתן הבר. אין לי עניין להאריך. אגיד רק שמר הבר הגדיר אותו כ"אגדה ירושלמית". היה זמן שגם אני חשבתי כך. שיניתי את דעתי על קולק, אחרי שקראתי באותו עיתון (30.3.07), חשיפה של העיתונאי ד"ר רונן ברגמן שבה נכתב: טדי קולק היה מלשן בשירות הבריטים.

ברגמן טרח והביא מסמכים מהגנזך הבריטי, מהם עולה, שלפני קום המדינה, טדי קולק הסגיר יהודים לבריטים. התקופה זכורה לדיראון עולם כימי הסזון. אנשים לא זוכרים את החשיפה של ברגמן, מפני שאזכור תקשורתי חד פעמי נכנס לתודעה "כאורח", עושה סיבוב, ומפנה את המקום לידיעות חדשות.

מבחינת התקשורת טדי קולק מככב ברשימת "הטובים". איתן הבר והחברים שלו ימשיכו למכור לנו את קולק כ"אגדה ירושלמית". אני לא שוכח: טדי קולק מלשן נאלח".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מונולוג של חולה נפש/ כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

כמה מילים על פוסטרים פוליטיים / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אם לסבתא של רבין היו גלגלים

אלי חזן

איזהו הפחדן, הרואה את הנולד

אלי חזן

זאת התקשורת, טמבל (1)…

אלי חזן

רינה מצליח, זה בשבילך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן