20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

ח”כ נאוה בוקר הודיעה על התמודדותה ליו”ר מרכז

ח”כ נאוה בוקר הודיעה הבוקר כי תתמודד על ראשות מרכז הליכוד. בוקר היא האישה הראשונה ועד כה היחידה שעשויה להיות בתפקיד. זמן נשים בליכוד ? 


הבחירות לראשות מרכז הליכוד ייערכו ב – 29 בדצמבר 2015. עם פרישתה של השרה מירי רגב נשארו רק מתמודדים גברים בזירה. עד הבוקר. לפני כמה שעות הודיעה ח”כ נאוה בוקר כי תתמודד על ראשות מרכז הליכוד. 

ההודעה של בוקר לא הפתיעה את חברי המרכז המעורבים בעולם הפוליטי. בוקר נבחרה לכנסת האחרונה כאשר היא מסיימת ראשונה במשבצת נשים חדשות והיא ידועה כמי שחורשת את השטח הליכודי. הצוות הפוליטי שלה בראשות חבר מועצת העיר ראש העין חנוך עוז עובד ללא הפסקה ובוקר נטמעה היטב בתוך השטח. 

שלשום חגגה בוקר יום הולדת. 

חבר מרכז ותיק אמר לליכודניק : “זו העת של הנשים בליכוד, וכמובן גם של הגברים, להתלכד מאחורי נאוה ולהראות כי הכוח הנשי בליכוד הוא דומיננטי”. 


בוקר אמרה : “אני מתמודדת לראשות מרכז הליכוד אחרי ששוחחתי עם חברים רבים שהאיצו בי להירתם כדי להביא בשורה של התחדשות למרכז הליכוד”, אמרה בוקר והוסיפה, “ביחד בעזרת ה’ נעשה, נצליח וננצח”.

אם תיבחר בוקר הרי שהיא עתידה להיות האשיה הראשונה בתפקיד. האם תושלם המהפכה הפמיניסטית שהליכוד עובר בדור האחרון ? 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מדמון בחזית אריאלי

אלי חזן

הוגשה עתירה לבית הדין למניעת כניסת מתפקדי ג’ואריש/מפקד הארגזים

אריק זיו ויזר

השר יוסי פלד וחבר הכנסת ציון פיניאן בכנס פעילי ליכוד בתל אביב

אריק זיו ויזר

המטה החרדי בליכוד עושה ציונות

אלי חזן

יו”ר צעירי הליכוד : “תומך בכץ לראשות המרכז”

אריק זיו ויזר

גדי לא זכה בפיס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן