22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ח"כ ביטן אתה איש ליכוד, או איש הבית היהודי?

חברת הליכוד עו"ד תמר הר-פז זועמת על התנהגותו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן והיא מנמקת מדוע 


בימים אלו הוגשה הצעת חוק מטעם יואב קיש וגילה גמליאל בדבר ביטול חזקת הגיל הרך. לכאורה דבר שבשגרה הצעות חוק של הקואליציה מוגשות כל העת, אלא שהפעם זה שונה. למרות שהצעת החוק בשלה ומגובשת ולמרות שהיא עברה את ועדת השרים , היא לא תועלה להצבעה במליאה . המניעה: ח"כ דויד ביטן , יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד לא מוכן להעלות את הצעת החוק להצבעה כמקובל. הסיבה : שולי מועלם מתנגדת.

כן, כן קראתם נכון 2 נבחרים מהליכוד ,חברי קואליציה שאחת מהן היא גם  שרה , יושבים , כותבים הצעת חוק, מגישים אותה, התמיכה בהצעת החוק , ככל שמדובר בנציגי הליכוד, משתרעת מקיר לקיר , אבל בצעד שאין לו תקדים  מסרב להגיש אותה, לא אחר מאשר ראש  הסיעה שלהם , דויד ביטן. כל מי שחושב שאני הוזה מוזמן להכנס ללינק הבא (http://news.walla.co.il/item/2974446) – " דוד ביטן (הליכוד) החליט שלא להעלות לקריאה טרומית את הצעת החוק לביטול חזקת הגיל הרך, שאושרה בוועדת השרים לחקיקה ביום ראשון, בעקבות מחלוקות קשות בקואליציה סביב החוק. "

עכשו פרשנות: אין ולו נציג אחד בין חברי הליכוד שמתנגד להצעת החוק, אז מי בקואליציה מתנגד ? בואו נמשיך לקרוא – " לפי הצעת החוק של קיש, בעידודה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל שמקדמת חקיקה בנושא מזה שנים, הסעיף המכונן את חזקת הגיל הרך יבוטל…. אמש, בפאתי מליאת הכנסת, ניסה ביטן לפשר בין קיש ומועלם, אך אלו נקלעו לדיון קולני וסוער שלא הניב הסכמות. במהלך הדיון הלילי במליאה, קיש וגמליאל נצפו לוחצים על ביטן בניסיון לנטרל את הלחצים של מועלם ועזריה,..." גם אני הצבעתי לח"כ ביטן במשבצת השפלה בתור תושבת רחובות , אבל לא עשיתי את זה בשביל שכשני נבחרי ליכוד יתעמתו עם נציגה של הבית היהודי, הוא יקח את הצד שלה ובטח שלא אם זו שולי מועלם , אותה הגברת שמנסה לקדם חקיקה שתגביל מספר מחזורי כהונה של רה"מ על מנת להעיף את ביבי מראשות הממשלה. אותה הגברת שאמרה אחרי הפריימריס האחרונים: "לכל חברי בליכוד זה הזמן לחזור הביתה. יש רק בית אחד לציונות הדתית, הבית היהודי" ומדעתה לביטן כ"כ אכפת.

 

ומי שיקרא את הלינק יראה שנרשם שם גם : "… ואולם, גם בבית היהודי וגם בכולנו יש ח"כיות שמתנגדות נחרצות להצעה." זה מעניין מי היא הח"כ הנוספת מהקואליציה , חוץ ממועלם, שהודיעה שלמרות שהיא חברת קואליציה , בכוונתה להכשיל חוק שלה? גם על זה יש תשובה: " בימים האחרונים הפעילו ח"כ שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי) וח"כ רחל עזריה (כולנו) לחצים על ביטן לאפשר חופש הצבעה, " פששש… לא רק שולי מועלם, אלא גם ח"כ רחל מה-שמה , שאגב נמצאת לגמרי לבד בעניין הזה , כי חברותיה האחרות ממפלגת "כולנו", ח"כ יפעת שאשא ביטון וח"כ טלי פלוסקוב תומכות בהצעת החוק ואף חתומות עליה ובכל זאת ביטן מעכב את הצעת החוק של גמליאל וקיש כאילו מי יודע מה כבר קרה.

ואני שואלת את ח"כ דויד ביטן : למה לעצור כאן. למה להסתפק בלמחוק הצ"ח של 2 חברי ליכוד ותיקים ונאמנים?  למה שמפלגת הליכוד תדרוש מחברי הקואליציה להצביע בעד הצעות שלה, במקום לאפשר להם להנות מהחברות בקואליציה על כל ההטבות שבכך ובתמורה לירוק לה בחזרה בפרצוף בהצבעות מליאה? או יותר טוב, בואו נבטל לגמרי את ההליך של קריאה ראשונה וקריאה שניה ובמקום זה נציב בצד אחד את ח"כ שולי מועלם ובצד השני את ח"כ רחל מה-שמה, שיגידו מה נראה להן ומה לא לא.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ד"ר אלי אבידר – לתפקיד שגריר ישראל באו"ם

אריק זיו ויזר

צ'יטה לעיתונאי גדעון לוי מ'הארץ' מדוע מליוני דולרים מוזרמים לנשק וחומרי נפץ, וחדר לידה אחד (!) אין בחברון !! הערבית.

אריק זיו ויזר

המדריך למבולבל – על נתניהו ומשבר הגז: 5 סיבות לומר כן לנתניהו ולומר לא למתנגדי ההסכם

אריק זיו ויזר

הקראת גזר הדין של קצב נקבעה ליום האישה הבינלאומי – צירוף מקרים ?

אריק זיו ויזר

פייגלין פוביה או פייגלין מניה ?

אלי חזן

לעולם לא עוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן