32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

חרדים בליכוד נגד העבודה

מפלגת העבודה קיבלה החלטה אסטרטגית להקים מטה חרדי, כשבראשו הועמד ח"כ טרכטנברג. אחת מהמטרות הוא העברת חרדים מהימין ומהליכוד למפלגת העבודה. בתגובה "המטה החרדי בליכוד" יצא להתקפה חריפה בתקשורת בטענה "שיהודי חרדי לא יכול לתמוך במפלגה שמקדשת גירוש יהודים מביתם  ופועלת להפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה".

 

ביום חמישי האחרון ערכה מפלגת העבודה מפגש בבית מפלגת העבודה על סירי חמין (צ'ולנט) כשהיא מנסה לפתות קהל חרדי להגיע ולשמוע את המסרים. על ארגון המפגש הופקד איש השמאל אלדד יניב, ועל פי נוכחים במקום, טען אלדד כי "הליכוד ונתניהו הם אוייביהם של הציבור החרדי וכי מקומם של החרדים הוא בשמאל ובמפלגת העבודה".

 

בתגובה יצא "המטה החרדי בליכוד" בהתקפה כנגד אלדד ומפלגת העבודה והעימות בין הצדדים צוטט בהרחבה בתקשורת החרדית. בעימות חריף ב"רדיו קול ברמה" בין יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד לאלדד יניב, אמר וידר כי "לחרדי אין מה לחפש במפלגה שהדבר היחידי שהיא מציעה, הוא שנאה עיוורת למשפחת נתניהו, והסתה תמידית כנגד המחנה הלאומי, וכנגד מתיישבים וחרדים".

אם ישנו הישג בעל שינויי חשיבה היסטוריים שיכולים ב"מטה החרדי בליכוד" להיות גאים בו, זהו החדרת התודעה בחלקים רחבים בציבור החרדי – שאין צורך במפלגות סקטוריאליות צרות אלא להגיע לשתי מפלגות מרכזיות בישראל, הליכוד מימין והשנייה משמאל.

במוצאי שבת הוחלט להקים ב"מטה החרדי בליכוד" צוות מיוחד שמטרתו לעקוב אחר התנהלות מפלגת העבודה במגזר החרדי והחזרת מלחמה.  כפי שאומר ל"ליכודניק" יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד: "בבחירות האחרונות עמלנו קשות, והתוצאה הייתה נפלאה – כמנדט שלם מהרחוב החרדי, המספר רק יגדל בעזרת ה'".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מזל טוב לרב יוסף ויכלדר בהגיע בנו למצוות

אלי חזן

השרה לענייני תשומת לב

אריק זיו ויזר

כבר 65 שנה ואנחנו מושיטים יד לשלום.

אריק זיו ויזר

ראש בראש עם גלעד ארדן ועמיר פרץ

אריק זיו ויזר

לוד כמשל

אריק זיו ויזר

לא, אני לא יכול "להשתנות"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן