19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

חלום שלא התגשם. מזל.

בשנות ה – 90 ניסו למכור לנו חלום. הוא לא התגשם ועתה אנו נאלצים להתמודד עם אתגר סיוטי




חלומו של פרס בעקבות הסכם אוסלו על “המזרח התיכון החדש” התברר כהסכם אשר עורר טרור עקוב דמים ולא רק באזור הים התיכון אלא גם באירופה החשופה ובארה”ב.

חלומו של פרס קרס ברם הטרור העולמי צמח והפנטסיה הולידה בלהה.

אירופה זוכה לחוש על גופה את אימת הטרור בעוד הנה דורשת מישראל לסגת ממסלול הלוחמה בטרור בטענה כי פרי “הכיבוש” מהווה גורם לטרור וכי הטרוריסטים הנם לוחמי חירות ודת האסלם הנה דת של שלום למרות ההסתה בבתי הספר ובמסגדים.

הטרור לא פסח על אזרחים במדינות ערביות כמצרים וסוריה, ירדן ולבנון, אין מבחינים בין אזרח לאזרח, יהודי נוצרי או ערבי, נשים וטף, האסלם תומך במשטרים אפלים אנטי מערביים.

הטרור אינו חדש לישראל עוד בטרם קום המדינה, הפרעות בישובים ובדרכים אליהם בכל חלקי ארץ.

שטחים תמורת שלום ודו קיום בשלום נשמע מליצי בעוד בעיני המשטרים האנטי דמוקרטיים הערביים מתפרש כחולשה ומגביר תעוזה לטרור.


שלום אזורי ונסיגה מגבולות שישראל נתבעת להן ממדינות אירופה וארה”ב תוך הבטחה למענקים וסיוע נדיב לישראל, משול לחלומו של פרס, פירוז המדינה – מתכונת לחיסולה, ירושלים מחולקת – כבר היינו בסרט הזה, עיקור ישובים התוצאה, הצטמקות גבולות ונסיגה מרכסי הרים ביו”ש אשר תחשוף את ירושלים ועד לים לפורענות.

הזעזועים המשטריים במדינות סביב ישראל טרם שקטו ואף במדינות ערביות רחוקות יותר, ההבטחות והמציאות סותרות זו את זו, כיסוי האין כל עוד הטרור האסלאמי מקצין וכל שאינו אסלאמיסט בעיניהם כופר.


אירופה כמרקחה, מוטרדת חוששת לחיי אזרחיה ולדמוקרטיה הליברלית בתוכה, הטרור האסלאמי הנו ללא כל ספק מלחמת תרבות, זו כבר אינה אירופה של פעם, אירופה חווה את שחוותה ישראל בתקופת האינתיפאדה הראשונה והשנייה בפיצוצים של אוטובוסים ובתי קפה, פאבים וכל שיש בו ריכוז של המונים, הטרור לא פסח גם בשנה זו 2015 – 2016 במפגעי דריסות, דקירות וירי על אזרחים חפים מפשע.


האם העולם “הנאור” יתעורר – סימן שאלה גדול.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כן, לראש ממשלה מגיע יותר

אריק זיו ויזר

בין מהות לטרמינולוגיה: מדיניותו העקבית של ראש הממשלה

חמש נקודות לשבת. והפעם : חמש חידות לשבת

אריק זיו ויזר

דודו חיים – המנוע שמחזק את הגברת נתניהו

אלי חזן

ד”ר אלי אבידר – לתפקיד שגריר ישראל באו”ם

אריק זיו ויזר

הפיגוע המדיני של לבני ושתיקת הכבשים של התקשורת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן