18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ח"כ אקוניס: "גזענות בשם האמנות"

פורסם לראשונה ב"ישראל היום"

לידיעתך, הגברת ענת גוב. לידיעתך מר דרור קרן: אריאל היא עיר בישראל מאז 1998, והיא תישאר בריבונותה בכל הסדר קבע עתידי.

בישראל יודעים זאת, גם בוושינגטון. אפילו הפלשתינים השלימו עם העיר שקמה על גבעות השומרון. דווקא אתם, אבירי "חופש הביטוי", שכבר שנים מספרים לנו ששלום עושים עם אויבים – דווקא אתם מתגלים עכשיו בשיא גזענותכם. תושבי אריאל אינם אויב. אולי שכחתם שאת האמנות שבשמה אתם מדברים גבוהה־גבוהה מממנים משלמי המסים במדינת ישראל. בירושלים, בתל אביב, בחיפה, וכן כן – גם משלמי המסים באריאל, במעלה אדומים, בגוש עציון. כל אלה מסבסדים אתכם כדי שתוכלו לכתוב, ליצור, לביים.

 

לפני כחודש ניהלתי ויכוח נוקב באחת מישיבות ועדת הכלכלה בראשותי, עם קולגות שלכם מתחום הקולנוע. הם דרשו עוד תקציבים מהמדינה. אמרתי להם שמדינה מתוקנת לא מסבסדת אמנות שתוקפת אותה, שמציגה את ישראל כקלגסית וככובשת. ועכשיו אתם: גם רוצים תקציבים וגם יוצאים נגד אזרחים במדינת ישראל.

 

לא זכור לי שמישהו הסמיך אתכם לנהל משא ומתן על שטחי מדינת ישראל. ההתנשאות והיוהרה שלכם מופנים כלפי אזרחים בישראל – לא פחות שווים מכם.

 

מה היה קורה אילו מישהו היה מודיע על חרם על אחת הערים הערביות? אתם הייתם הראשונים, ובצדק, למחות. הייתם זועקים את זעקתם ומתפלפלים בשיח של פגיעה בזכויות אדם. מדוע כאשר מדובר באזרחי מדינת ישראל – אזרחים ששירתו בצה"ל, אזרחים משלמי מסים, אזרחים נאמנים – כל כך קל לכם להחרים? בשם חופש הביטוי והמחשבה של מיליוני ישראלים לאומיים, אני אומר לכם: תתביישו!

 

לקריאת המאמר במלואו כפי שפורסם ב"ישראל היום" לחץ כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תהיות של ליכודניק צעיר

דביר זיו

אמיר אוחנה – שר לביטחון פנים הבא!

דניאל נחמיה

מט במהלך מבריק אחד

אלי חזן

מדוע מדינת רווחה מפחידה אותי

אריק זיו ויזר

המשרפות עבדו שעות נוספות

נסים עוג'ר

אייל דותן: השגיאה הראשונה של יואב גלנט

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן