26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח"כ אופיר אקוניס בישובי השומרון תומך בפיתוח השומרון.

ח"כ אופיר אקוניס סייר בישובי השומרון. ההזמנה שקיבל ממר גרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון כללה קבלת פנים במשרדי המועצה האזורית, יום סיורים בישובים ומפגש עם אנשי ההתיישבות. ח"כ אקוניס , עוזרו הפרלמנטרי ויועצת התקשורת שלו נתקבלו ע"י יוסי דגן, יועץ ראש המועצה ומנהל היחידה האסטרטגית שגם הנחה והדריך את הסיור. עוד הצטרפו בועז העצני, איש ההתיישבות ונחמיה שניידר איש ההתיישבות והממונה על פניות הציבור במצודה.

במהלך היום נפגשו המשתתפים בסיור עם מתיישבים מברקן, ברוכין ואיתמר, שם גם זכו לכיבוד על טהרת חלב העיזים תוצרת המקום ועם מתיישבים ביישוב רחלים שם טעמו יין מתוצרת מקומית.
בישוב אלון מורה המתין לבאים בני קצובר שערך תצפית מהר כביר לעבר הר עיבל והדהים את הנוכחים בסיפור על ארכיאולוג מהשמאל הפוליטי הישראלי שהאמת המקראית טפחה לו בפניו באמצעות ממצאים ארכיאולוגיים.

בהר ברכה זכו המשתתפים בסיור לארוחת צהריים ולמפגש מעניין במיוחד עם קבוצת צעירים אידיאולוגיים המאמינים כי אפשר גם אפשר להיות מתיישב, שומר תורה ומצוות ועשיר, בעת ובעונה אחת.

את הסיור סיימו בישוב שבי שומרון בשכונת מגורשי חומש ושא-נור שם הוזמנו לביתה של לימור הר-מלך ששכלה את בעלה בפיגוע טרור ומתמודדת מאז (בגבורה עילאית, יש לומר) בשכול, במציאות הקשה בהתיישבות בשומרון ובגידול ילדיה.

בסיום הביקור אמר ח"כ אקוניס: "מבחינתי רק לעם אחד יש זכויות על ארץ ישראל והוא העם היהודי. שלום אמיתי לא יושג באמצעות הפרחת סיסמאות של שתי מדינות לשני העמים אלא באמצעות העלאת פתרונות יצירתיים. אני תומך בהמשך פיתוח הישובים על בסיס ריבוי טבעי, בראש ובראשונה בבניית מבניי קבע לגני הילדים."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס מוצלח לפורום הנהגת יו"ר סניפים בליכוד /מאת: רון בן גור – אתר פורום

אריק זיו ויזר

אנריקו מסיאס

אריק זיו ויזר

קריאה לסילוק עומר ברגותי מאוניברסיטת תל אביב

אריק זיו ויזר

פורום יו"ר סניפים בליכוד /מאת: רון בן גור

אריק זיו ויזר

פורום גליל ועמקים מדליקים ביחד נר עם ח"כ כרמל שאמה הכהן.

אריק זיו ויזר

שיקום מפלגת העבודה עובר דרך הקפאת הישובים ביהודה ושומרון מאת:דוד שאין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן