20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חברי הכנסת קיבלו אתמול מעזמי בשארה “שוקראן לשנה חדשה”.

הליכוד העולמי שלח גלויות “שנה טובה” מעזמי בשארה בהם הוא מאחל שגם בשנה הבאה ימשיך לקבל פנסיה חודשית ממדינת ישראל.

חברי הכנסת, בכירים בשב”כ ובמשטרה קיבלו בערב ראש השנה גלוית “שנה טובה” הנושאת את הכותרת “שוקראן לשנה החדשה”. על הגלויות חתום עזמי בשארה.
בגלויה מודה בשארה על הפנסיה החודשית שהוא ממשיך לקבל מהמדינה ועל השימוש לכאורה בכספי הפנסיה שבשארה מקבל, כמו סיוע לאויב ומימון תשתיות טרור.
הגלויות הופצו כחומר למחשבה על ידי דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי, אשר עתר לבג”ץ לפני מספר חודשים בבקשה להפסיק את תשלום הפנסיה החודשית שבשארה מקבל ולשלול את אזרחותו. בשלב זה, העתירה נדחתה.
בכוונתו של דנון להעביר בימים הקרובים בקשה לשר הפנים לפתוח בהליך לשלילת אזרחותו של בשארה בשל החשדות שיש כנגדו, הכוללות גם ריגול לטובת חיזבאללה.

דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי: “אני מקווה שבשנה הבאה אבסורד כמו זה שח”כ לשעבר, אשר חשוד בריגול לטובת חיזבאללה, ממשיך לקבל כספים מכספי המיסים של נפגעי מלחמת לבנון השניה – ישאר בגדר בדיחה גרועה, ולא כמציאות לא הגיונית”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נפתחה עונת הכנסים – בכנס רב משתתפים של יוסי פלד

אריק זיו ויזר

מכתבו של חיים יואבי רבינוביץ

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד כפר סבא התחבר אל השורשים ואל הפוליטיקה הליכודית בסיור בירושלים

אריק זיו ויזר

כנס ענק של פעילי שטח מרכזיים בליכוד במושב זיתן ביוזמת יואב דבוש

אריק זיו ויזר

התארגנות פוליטית בולטת החלה במגזר הלא יהודי

אלי חזן

נאום פתטי ומצער של יו”ר האופוזיציה גברת ציפי לבני בטקס השבעת הממשלה החדשה.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן