18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“זו עת לאחדות וזו עת לגיבוי ראש הממשלה”

1000 פעילי ותומכי ליכוד הגיעו לכנס ההסברה וערב הרמת הכוסית שערך שר החינוך בפעם השמינית בשמונה השנים האחרונות

מאות חברי ליכוד ששמו פעמיהם אל גני התערוכה בתל אביב השתתפו אמש בכנס ההסברה וערב הרמת הכוסית שערך שר החינוך גדעון סער.

 

דומה כי הכנס הפך למסורת ליכודית שכן בכל שנה, מספר ימים לפני ראש השנה, מצליח סער לאסוף לכנס שהוא עורך מאות פעילים ודומה כי השנה, בכנס שנערך בפעם השמינית ברציפות!  האמון שניתן בו רק הולך וגדל.

 

 

שרים, יו”ר הכנסת וחברי כנסת מסיעת הליכוד לצד ראשי ערים ופעילים מרכזיים בתנועה שהגיעו מכל קצוות הארץ זכו לשמוע נאום שעיקר תכליתו היא קריאה לאחדות וךתמיכה בראש הממשלה נתניהו.

 

סער אמר כי “הנושאים הביטחוניים והמדיניים עימם מתמודדת מדינת ישראל הם המורכבים, הקשים והמסובכים ביותר. בצדק יש לכל אחד מאיתנו ספקות וכולנו רואים את הקשיים וכולנו מעלים את השאלות על כוונות הצד השני להגיע לסיום הסכסוך”.

 

הוא הוסיף ואמר : “זו עת לאחדות. זו עת לגיבוי. זו עת לתמיכה בראש הממשלה ששלחנו למשימה הקשה ביותר. אני סומך על ראש הממשלה שיידע להוביל נכון ויידע לחתור לשלום אמת, לשלום בטוח תוך שמירה על האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל. אני קורא מכאן לכל חברי הממשלה, לכל חבריי בסיעת הליכוד – לתמוך בראש הממשלה, לחזק את ראש הממשלה. רק בדרך הזו נצליח להוביל את עם ישראל”.

חשוב להדגיש כי בניגוד לערב הרמת הכוסית שנערך בשבוע שעבר, לפני צאת ראש הממשלה לוושינגטון, כנס שבו השתתפו מספר מצוצמצם של אנשים, הרי שבכנס הנוכחי האולם התמלא עד אפס מקום ואנשים נוספים התגודדו מחוץ לאולם.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטייון מביע סלידה מהבחישות של קדימה

אריק זיו ויזר

״לשלול שלילה מוחלטת עבריינות אידיאולוגית לסוגיה״

אלי חזן

סילבן, שוב, עושה היסטוריה

אלי חזן

השר סער: “כל מי שפועל להוציא פיגועים או לירות טילים נגד ישראל הוא יעד”

אלי חזן

ציפי ליבני ממשיכה בהונאת הציבור

אריק זיו ויזר

משט של טרור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן