19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
השידור הציבורי בצפון קוריאה. תעמולת משטר או כמו שהשמאל קורא לזה "ערובה לדמוקרטיה"
באנר ראשי בליכוד

זה מה שהיה בכינוס מועצת צעירי הליכוד

יפת צדקה שלנו חזר מכינוס מועצת צעירי הליכוד ואלו רשמיו

 

הערב היינו מוזמנים לאירוע מיוחד תחת הכותרת "צעירי הליכוד כינוס מועצה מספר 4". היה ערב יוצא מן הכלל כשאת ההצגה גנב יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן שלמעשה היה האורח המרכזי בפאנל בו השתתפו גם עמוס שוקן מבעלי ועורך עיתון "הארץ" וד"ר רן ברץ, מי שניהל תקופה מסויימת את מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

קצת למלה ממאה צעירים הגיעו לכפר המכביה. מספר זעום לדעתי כמי שמתיימרים בעתיד הקרוב והרחוק לתפוס עמדות מפתח בסיעת הליכוד וזה ממש לא היה מחמיא. הגיעו גם מהיותר וותיקים בליכוד כמו איציק דניאלי מהמייסדים, אתי טימור מרמת גן שאינה מחמיצה ערבים מענינים בהחלט, מר נפתלי בן סימון אחד המועמדים האזוריים בבחירות הבאות ואחרים. את השאלות בפאנל הציגו מר דוד שאין יו"ר צעירי הליכוד ומר מיכאל יצחקוב יו"ר מועצת צעירי הליכוד ואפשר לומר , בהחלט בצורה טובה עם שאלות עניניות.
כבר מהשאלה הראשונה שהוצגה לכל אחד משלושת המתמודדים בפאנל נראה שזה לא כוחות והכף תיטה לטובת יו"ר הקואליציה דוד ביטן ולד"ר רן ברץ מול עמוס שוקן.
ד"ר רן ברץ מהשניה הראשונה הפגין את אהדתו הבלתי מסוייגת כלפי ראש הממשלה נתניהו, כשהוא מציין את יכולותיו הגדולות שהביאו למדינה בטחון ושגשוג בכל התחומים אם בכלכלה או בכל תחום אחר כשהוא מסיים את דבריו באמירה חדה מאוד "בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר בהניה למדינת ישראל והוא בעל כישורים מיוחדים ונדירים". יו"ר הקואליציה דוד ביטן מיד החל במתקפה על עיתון הארץ ועל התרשורת בכלל. ואילו עמוס שוקן עקץ חזרה את חבר הכנסת באומרו "אשתי נמצאת כל הזמן עם דוד ביטן, בחדר השינה, בסלון במטבח ובכל שעה משעות היום כולל הלילה" (מתראיין הרבה בטלויזיה).

יו"ר הקואליציה הפגין בטחון רב בתשובותיו לשאלות שהופנו אליו על ידי הצעירים, אם בנושא המסתננים ובית המשפט, או בנושא התאגיד, או בנושא התקשורת בעיקר ואמר את הדברים בצורה חדה ובטוחה בכל שאלה ושאלה.

ד"ר רן ברץ לא הסתיר את אהדתו למתיישבי יהודה ושומרון שהן חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל וציין שוב את הפעילות הרבה והחיובית שעושה ראש הממשלה יומם ולילה למען מדינת ישראל.

למרבה הצער מר עמוס שוקן מדי פעם גימגם בתשובותיו עד כי לאחת השאלות ענה למראיין "אתה שואל שאלה בעייתית שאי אפשר לתת עליה כרגע תשובה. הוא גם נכשל כמה פעמים בלשונו בתשובותיו כשאמר בפהם הראשונה שמדינת ישאל מתנהגת ביהודה ושומרון כנגד הפלשתינאים כמו האפרטהייד. בפעם השניה אמר על יהודה ושומרון "שטחים כבושים" (שתי אמירות שגררו קריאות בוז מהקהל) ובשלישית "אם אנחנו קוראים לעצמנו המדינה הכי דמוקרטית שיש , אז למה אנחנו לא מנסים לעזור למסתננים ולגרש אותם למדינות שהם הולכים לסבול שם רעב וחוסר בתים לדור בהם". על אמירה זו לא התאפק יו"ר הקואליציה והגיב ארוכות וממושכות והצהיר שיפעל בכל דרך להוציא חוקים שיאפשרו זריקתם מן הארץ למקומות כפי שסיכמה הממשלה עם כמה מדינות.
כשמישהו מהקהל רטן על דברים שאמר עמוס שוקן הוא מיד התרתח ואמר "באתי כי הזמינו אותי ולא כפיתי את עצמי על אף אחד". הוא גם לא שיכנע כשלחצו אותו בנקודה שהעיתון שהוא אמון עליו נוטה שמאלה במאת האחוזים, עד כי יו"ר הקואליציה אמר לו "אם העיתון שלך הוא נאמר 100 עמודים, תן לימין לפחות חצי עמוד בשביל האיזון הקדוש" לקול מחיאות כפיים סוערות של הקהל שנכח במקום.

סך הכל היה ערב מוצלח מאוד . אם היססתי בתחילה להיענות להזמנה, שמחתי בסיום שהגעתי לאירוע שהיה מוצלח מאוד. אגב גם עם כיבוד עשיר במיוחד.
אין ספק שהמנצח הגדול של הערב היה יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שמרו את התאריך :הישראלי ליכודי והפעם משודרג

עינר אביב

שמעון בוקר: "בכל בית בישראל צריכים להיות דגל ותמונה של נתניהו"

ליכודניק

האם יחיאל קדישאי ייהפך ליקיר התנועה ?

אלי חזן

התהלוכה חוזרת לצעוד : בפעם ה – 188 ספר התורה העתיק ייצא מבית עבו בצפת למירון

אריק זיו

תוצאות פריימריז 2022 רשימה ארצית

אריק זיו ויזר

מבחן קליש רותם : רבים בשמאל שכחו מה זה להיות ציוניים

אלי חזן
דילוג לתוכן