21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

זה מה שהיה בישיבת הלשכה באריאל

ליכודניק מתכבד להביא את הפוסט של יפת צדקה, חבר המרכז מחולון על הרשמים שהדבר הותיר בו

“הערב נערכה ישיבת לישכת הליכוד במלון אשל באריאל . בראש הישיבה שבהמשך הפכה לדיון ישב יושב הראש המצוין זאב אלקין והגיע גם חבר הכנסת יהודה גליק וראש עירית אריאל שברך את באי הישיבה/כנס.
הכנס היה מכובד מאוד ומאורגן להפליא כשעל מלאכת ההכנה וכל הבירוקרטיה מסביב מנצח הצוות המעולה של השר אלקים. בראש וראשונה מוטי אבנר ולידו מוריה חלמיש, מרב ארגמן צמח ואחרים.

נכון עשה השר אלקין שעצר כל נסיון והיו לפחות שניים כאלה מהדוברים שניסו להשתלח בחברי כנסת אחרים והוא קטע מצב זה בעודו באיבו.

מן הסתם תפס נושא המגנומטרים מקום בכינוס הזה שלמעשה כותרתו היתה אישור הבניה ביהודה ושומרון והרחבתה לטובת ולמען מדינת ישראל. ניתן לומר שבנושא זה כל הדוברים דיברו באותו סגנון. על החובה לתת עוד ועוד היתרים לבניה ביהודה ושומרון כי זו תהיה ההוכחה הניצחת על השליטה באזור עצמו.
אחד הדוברים השתמש באמירה “לפני חמישים שנה כבשנו ולמעשה גמר על עצמו באמירה זו. כי כולם היו בדעה שכלל לא כבשנו את יהודה ושומרון אלא חזרנו אליהם ואל ירושלים ובשום אופן לא כבשנו אותם.

מצא חן בעיני בעיקר נאומה חוצב הלהבות של עדנה נמסון מרמת גן שהחזיקה אצבעות לראש הממשלה וקראה לתמוך בו ובצעדים שהוא עושה. כי מדובר באדם שלא חסר לו דבר ואינו צריך דבר והוא נותן את כל כולו לןמען מדינת ישראל וארץ ישראל. לקול תשואות רמות של הקהל שהגיע לאריאל ומנה למעלה ממאה ועשרים חברי לישכה.

הישיבה נוצלה להציב קלפי בו היו חברי הלישכה אמורים להצביע בעד או נגד או נמנע בנושא הבניה בשומרון. את ההצבעה ניהל בצורה יוצאת מן הכלל מיודענו חיים בלוטנטאוב . מבין הנוכחים התוצאה היתה שהיה רוב מכריע בעד הבני ביהודה ושומרון והרחבת הבניה 94& ור 6% היו נגד כשאף אחד לא היה נמנע..

אכן ערב יפה וממצה בו הורגשה אחדות בליכוד מקיר לקיר וכולם יצאו משם כשהם יודעים ומודעים איפה בדיוק נמצאת הבעיה של המדינה שלנו כשהשמאל ההזוי עושה כל מאמץ להרוס כל חלקה טובה אותה בונה הימין ובראשו נתניהו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גלעד ארדן: “התקשורת מנסה לבצע מהפך”

אריק זיו ויזר

ברכת יו”ר הכנסת למתמודדים ליו”ר צעירי הליכוד

אלי חזן

הפרלמנט החדש של שישי

אריק זיו

מהפכת הקטיפה של שראל

אריק זיו ויזר

טל ברונשטיין על האיום האיראני ומורשת ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

עידן חדש בלשכת רגב : יאיר שלום מונה ליועצה הפוליטי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן