22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון בהצעת החוק של ח"כ דני דנון

מחר תדון ועדת השרים בהצעת חוק של ח"כ דני דנון לפיה:"לא תוגבל כמות הכרטיסים במחיר מוזל עבור ילדים ונוער במגרשי הכדורגל"

 ועדת השרים לענייני חקיקה תדון מחר, (יום ראשון, 30.1) בהצעת החוק של ח"כ דני דנון (ליכוד) המציעה להסיר את ההגבלה על כמות מכירת הכרטיסים במחיר מוזל עבור ילדים ונוער במגרשי הכדורגל.בדברי ההסבר לחוק נכתב: "מטרת הצעת החוק היא לעודד הגעת ילדים ובני נוער למגרשים ולבטל את המצב המונהג כיום ולאפשר לכל ילד להיכנס לאצטדיון ללא כל קשר למצבו הכלכלי. סעיף 6 לתקנון של ההתאחדות לכדורגל קובע כי: "בכל משחק כדורגל יש להקצות לפחות 20% מן הכרטיסים שמוצעים למכירה לילדים, לבני נוער ולחיילים". מנתוני המרכז למחקר ומידע של הכנסת עולה כי ישנם משחקים בהם שיעור הכרטיסים המוזלים המוצעים למכירה איננו עונה על הביקוש בקרב  ילדים ובני הנוער. במשחקים אלו נאלצים ילדים רבים לשלם מחיר מלא עבור הכרטיס למשחק, דבר שמונע מרבים מהם להגיע למגרשים. לכן מוצא בזאת שלא להגביל את מספר הכרטיסים המוזלים המוצעים למכירה ולחייב מכירת כרטיס מוזל לכל הזכאי לכך כפי שמקובל במקומות רבים דוגמת: תחבורה ציבורית, פארקים, גני חיות, מוזיאוניים וכו'. בנוסף מוצע להגדיר את מחירם של הכרטיסים המוזלים ולקבוע כי מחיר כרטיס מיוחד (מוזל) לא יעלה על 50% ממחיר הכרטיס הרגיל הזול ביותר המוצע למכירה לאותה פעילות ספורט".
ח"כ דני דנון, יוזם החוק אמר היום כי "אין שום סיבה שילדים ונוער יצטרכו לשלם כל כך הרבה כסף עבור כרטיס למשחק כדורגל, אנחנו צריכים לשאוף שהרבה יותר ילדים וילדות יגיעו ליציעים להשתתף בחווית עידוד הקבוצה האהובה עליהם ללא שום קשר למצבם הכלכלי. כדורגל יכול להיות כלי חיוני ומהנה ביותר לילדים, מתוך תפיסה שילד שצופה בספורט גם יעסוק בספורט."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המשותף עולה על המפריד – רגב ושגריר אריתראה בישראל

אלי חזן

השדולה הגדולה בכנסת נגד פגיעה בהתיישבות ביו"ש

אריק זיו ויזר

דנון : "קדימה היא כמו הטיטאניק- ספינה טובעת שחבריה נוטשים אותה"

אלי חזן

יו"ר הכנסת : יש לעגן בחקיקה איזונים רחבים ביחס לחוק חופש המידע

אלי חזן

שר האוצר אישר כרית בטחון בהיקף 2.5 מיליארד שקלים לקרנות הפנסיה הותיקות המאוזנות

אלי חזן

ח"כ דיכטר מגיב ליו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן