22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

וועדת הפנים של הכנסת תקיים ביום שלישי סיור בהר הזיתים

על מנת לעמוד מקרוב על המצב ועל הבעיות המורכבות של השימור והשמירה על שטח בית העלמין הגדול המצוי במקום.

אל חברי הכנסת  החברים בוועדת הפנים יצטרפו חברי "התנועה למען ירושלים ותושביה" ונציגים של המשרד לשרותי דת, ומשרדי הבינוי ושיכון, המשרד לביטחון פנים, עיריית ירושלים החברה לפיתוח מזרח ירושלים ונציגי החברה קדישא.
 
"לצערנו הרב היתה התעוררות נוספת לביקור זה בשל חילולי הקברים שנעשו בתקופה האחרונה" – קובע יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" – חיים מילר – "ביום חמישי נעצרו צעירים פלסטינים ממזרח ירושלים בחשד שחיללו וניפצו 25 קברים בבית העלמין. העילה לוונדליזם הפעם היתה עקירת בתי הנחושת, בהם מונחים נרות נשמה, מתוך המצבות במטרה למכור את הנחושת. המדהים במצב הנוכחי הוא כי המשטרה לא ביקשה את הערכת מעצרם וכי הם שוחררו לביתם כבר לאחר 24 שעות ולאחר שברור כי יחזרו למעשיהם".
 
מילר הגיב על קלות הדעת של המשטרה ושל בית המשפט: "כל נושא ההרתעה יורד לטמיון אם הפרקליטות משחררת את הפורעים הללו יום לאחר שנעצרו. בשביל מה עצרו אותם בכלל? בשביל שיחזרו לשכונתם עטורי תהילה וכבוד?" – שואל מילר.
 
יו"ר "התנועה למען ירושלים", חיים מילר, העביר את השגותיו אל מבקר המדינה שהוציא דו"ח חמור על ההזנחה הקיימת ב"הר הזיתים" וכפי שכבר פורסם, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה בכנסת הבטיח דיון מיוחד בנושא "הר הזיתים" כאשר הביקור הנוכחי יהיה ההכנה לקראת הדיון בוועדה.
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום הולדת לפרח לרנר – ליכודניק מאחל מזל טוב

אריק זיו ויזר

כל הזמן נכנסים במתנחלים

אריק זיו ויזר

יו"ר הכנסת באזכרה ממלכתית לרגל מלחמת יום הכיפורים

אריק זיו ויזר

"פגיעה קשה במאות אלפי ישראלים"

אריק זיו ויזר

תגובת יולי אדלשטיין לדברי אולמרט בישיבת הממשלה

אריק זיו ויזר

שלמת על דו"ח חניה מיד,קבלת הנחה 50 אחוז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן