26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ואולי ישראל בכלל לא מפלה ערבים?

על רקע הבחירות האחרונות עולה שוב שאלת מעמדם של ערביי ישראל. עידו כרמל מבקש לבחון זוית אחרת על התופעה. פורסם לראשונה ב NRG

 

במדינת ישראל רואים חשיבות רבה בשילוב ערבים בדרגי ביניים ובכירים בשירות המדינה. המדינה גם מממנת בתי מלון בירושלים, כמה פעמים בשבוע, ומאפשרת לאותם אזרחים ערבים המשתלבים במגזר הציבורי להמשיך לגור בערים שלהם, שמרוחקות מירושלים בסך הכול כשעה-שעתיים נסיעה ברכב. בימים שבהם עובדי שירות המדינה הערביים נוסעים הביתה – הם מקבלים מימון מלא לדלק.

 

במדינת ישראל דואגים לרשויות המקומיות הערביות, וגם כשיש בהן שחיתות, המדינה לא מוותרת על הציבור הערבי ומכניסה את הרשויות לתכניות הבראה. ישנם גם אזרחים יהודים שלמרות איומים אישיים על חייהם (כמו יעקב זוהר ששימש ראש מועצת טורעאן ועל מכוניתו נורו ארבעה כדורים) מוכנים להמשיך להסתכן בשביל האזרחים הערבים, ולנהל מועצות מקומיות ערביות שהתגלה בהן שחיתות. 

במדינת ישראל, בניגוד לאמריקה, אדם לא צריך לשנות את זהותו. במשרד החינוך שלנו יש אגף שלם נפרד שממונה על החינוך של המגזר הערבי. את כל המשכורות – מרמה של מזכירות דרך מורים ועד מנהלים ומפקחים, מדינת ישראל משלמת.

 

להמשך המאמר לחצו על הקישור המצ"ב 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נפרדים משמעון פרס

עינר אביב

אורי אזולאי 1970-1996

אריק זיו ויזר

האם חברי הכנסת הערביים נאמנים לערביי ישראל?

אריק זיו ויזר

ברקסיט כהזדמנות

אלי ורד חזן

מתמחים סחטנים

אריק זיו ויזר

גזים בסוריה ואנחנו

אלי חזן
דילוג לתוכן