32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
תמר הר פז

התרגיל השקוף של נפתלי בנט, אילת שקד ונוני מוזס

לפני שבוע ברנע פרסם ב"ידיעות אחרונות" ידיעה לפיה אילת שקד אמרה לבכירה בפרקליטות "בממשלה הבאה אני אהיה שרת המשפטים ואני אבוא אליכם כדי להרוס אתכם". לפני שבוע ברנע פרסם ב"ידיעות אחרונות" ידיעה לפיה אילת שקד אמרה לבכירה בפרקליטות "בממשלה הבאה אני אהיה שרת המשפטים ואני אבוא אליכם כדי להרוס אתכם".

ידיעה זו בלתי אמינה (ולו בגלל שאפילו אילת שקד לא הזויה מספיק בשביל להאמין שתהיה שרת המשפטים בממשלה הבאה) ובלתי מקוממת (למי אכפת אם הפרקליטות תהרס) זכתה לתהודה גדולה אצל הקוראת אילת שקד שמהרה להכחיש ובאמת אחרי שבוע נחום ברנע פרסם התנצלות והודה כי הדברים אינם נכונים ועכשו נשאל מה מעליב יותר: העובדה שנוני מוזס , בן בריתם של בנט ושקד בקמפיין לסגירת "ישראל היום" מפקיר אותם כעת לחיציו של אחד מעיתונאי החצר שלו, או העובדה שהידיעה הזו של ברנע וההכחשה שבאה בעקבותיה לא עניינו את אף אחד ונטמעו כליל בבליל החדשות שהיו לנו השבוע , כמו העימות בין נתניהו ללפיד, ההודעה על ההליכה לבחירות, כינוס המרכז והברית בין הרצוג – לבני.
אבל קיימת גם אפשרות שנייה שמוזס, הבעלים של "ידיעות אחרונות" למעשה מתגמל את בנט, על הסיוע הרב שנתן לו במלחמה נגד העיתון המתחרה ובעל האג'נדה המנוגדת "ישראל היום".
נסביר: התדמית של בנט בקרב הציבור הימני נפגעה קשות משיתוף הפעולה עם טייקון שמאל כמו נוני מוזס, יתכן שכעת הוא מנסה לתקן את הפגיעה שנגרמה לו ע"י שהוא מבקש מחברו מוזס, להציג אותו כקורבן של התקשורת השמאלנית, ולנקות את הדימוי שלו כמשת"פ  וזאת באמצעות פרסום שלילי על דמות בולטת ממפלגתו ומייד לאחר מכן התנצלות על הפרסום. מה שיוציא את בנט גם קדוש מעונה, שהותקף ע"י התקשורת  וגם ווינר שיצא מההתקפה מנצח.
החשד הזה מתחזק בייחוד כשקוראים את המאמר המקורי של ברנע  על אילת שקד ורואים שבמהותו הוא דווקא מאמר שמחמיא למפלגת הבית היהודי וכך נאמר שם: "הסקרים מצביעים כרגע על התחזקות המפלגה בקרב צעירים וחילוניים, גם חיילים חילוניים. הבית היהודי היא הנהנית העיקרית מהתזוזה ימינה." יותר ממה שזה נשמע עלבון לבית היהודי,  זה נשמע יותר כמו קמפיין לבית היהודי והמשך ההטבות שיש למפלגה הזו בעיתון של נוני מוזס. כמו כן, בנוסף גם העובדה שבסיפור הזה מעורבים דווקא אילת שקד ונחום ברנע , שני נושאי הכלים ממושמעים של הבוסים שלהם, הראשונה של בנט והשני של נוני מוזס מחזקים את התחושה שבנט ומוזס סגרו בינהם את "התקרית" הזאת.
כזכור אילת שקד אמרה בדיון בועדת הכספים שהיה בתחילת השבוע בכנסת לח"כ סתו שפיר: " אתם לא עושים כלום, רק מגרבצים. יגאל אלון וישראל גלילי היו מתהפכים בקברם", ואילו לח"כ בועז טופורובסקי מ"יש עתיד" אמרה "ברוך השם ניפטר מכם".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם ח"כ ציפי חוטובלי כרתה ברית עם ארגוני הנשים השמאלנים

אבא זה לא כספומט

אלי חזן

הדלת המסתובבת של צחי הנגבי

אלי חזן

בנט קישוט ואיילת פנשה כנגד ישראל היום

אלי חזן

שמונה השנים האבודות של עודה/מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

לך המדברת בשמי/ תמר הר-פז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן