27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר מרידור : “איראן סוריה והחיזבאללה – ברית טמאה”

סגן ראש הממשלה והשר לענייני מודיעין דן מרידור ערך היום מסיבת עיתונאים עם התקשורת הזרה. השתתפו עשרות רשתות טלוויזיה ורדיו, כתבים ופרשנים.

 



השר מרידור אמר בנוגע לאירועים בסוריה שהמשטר טובח בבני עמו.  התמונות של תותחים המפגיזים את חומס, של ההרוגים והפצועים צריכות לזעזע כל מי שיש בו רגישות אנושית וחוש מוסרי. אסור לשתוק מול זוועות כאלה.

השר מרידור אמר שנוצרה ברית טמאה של איראן, סוריה וחזבאללה. איראן וחזבאללה עושות כל מאמץ, בכסף, בציוד ובייעוץ, כדי להציל את המשטר הנוכחי, כדי לקיים את הברית האסטרטגית עם סוריה.

השר מרידור תיאר את הסנקציות הבינלאומיות על איראן ואמר שהן מתחילות להשפיע, אך עדיין לא הביאו לתוצאה הנדרשת. ההנהגה בטהרן טרם ויתרה על היעד של השגת נשק גרעיני. יש להפגין נחישות והתמדה, להגביר את הסנקציות ולצרף מדינות נוספות.

מרידור אמר ראוי,שממשלת הודו, שאיראן הפעילה טרור בשטחה, תצטרף למשטר הסנקציות נגד איראן.

באשר לנושא הפלסטיני ולשיחות שהתקיימו בעמאן, אמר השר מרידור, בהתייחסו לפרסום בעיתון הארץ, שמולכו העביר הצעה טריטוריאלית מרחיקת לכת לפלסטינים התואמת את נאום שש הנקודות של נתניהו בחודש מאי שעבר בכנסת. “אם, כמו שפורסם,הפלסטינים דחו הצעה זו כנקודת התחלה למו”מ אזי אין נקודת התחלה בכלל. הבחירה הפלסטינית ללכת לדוחא ולדבר שם עם  חאלד משעלהיא שגיאה היסטורית. אמת, שהמו”מ הוא אינטרס ישראלי, אך, לפחות באותה מידה, הוא אינטרס פלסטיני. מרידור קרא למחמודעבאס לגלות את האומץ הדרוש ולשוב למו”מ.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר האוצר יצא הלילה לביקור עבודה בארה”ב ובקנדה

אריק זיו ויזר

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת בתגובה לדחייה בדיון להצעת חוק – הכרה לצורכי מס בתשלומי אמהות עובדות למטפלות:

אריק זיו ויזר

כץ ממשיך להתנגד לשחרור רוצחים

אלי חזן

שר האוצר בפגיעה מדוייקת במערכת רפאים

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין במקום ה-10 מ – 50 היהודים המשפיעים בעולם

אריק זיו ויזר

השתלבות החרדים היא אחד האתגרים החשובים ביותר למדינת ישראל.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן