19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר ישראל כ”ץ: “ברק הפך את משרד הביטחון לכלי פוליטי”

שר התחבורה, ישראל כ”ץ, ביקר ביום שישי בשכונת האולפנה בבית אל, שאמורה להיהרס בעוד כחודש ואמר: “באתי לכאן להביע עמדה ברורה שהבתים בשכונה לא צריכים להיהרס”. כץ הביע תמיכה בתושבי השכונה ואמר כי “יש צורך לעדכן את עמדת הממשלה בעניין שכונת האולפנה. אין ספק שכשניתנה התשובה לבג”ץ – המדינה לא לקחה בחשבון את כל ההשלכות שלה”.

 

 השר אמר כי פינוי הבתים בשכונה הוא עניין ישראלי פנימי של הממשלה ומערכת המשפט “יש לזכור שלא אבו מאזן דורש לפנות את שכונת האולפנה, הוא עסוק יותר בבית שהוא פינה בצפת”.

 כ”ץ הודיע כי הוא פועל להקמת ועדת שרים לענייני התיישבות “ועדה שתהיה גוף פורמאלי שבו השרים יוכלו להביע את עמדותיהם, כמובן שמשרד הביטחון יהיה חלק ממנה אבל הוא לא יהיה הגורם שיקבע את המדיניות”.

 

בסיום דבריו מתח השר ביקורת על התנהלותו של שר הביטחון ברק ואמר כי “הוא לקח את משרד הביטחון והפך אותו לכלי פוליטי על חשבון המתיישבים. יש דרכים אחרות לקושש קולות בוחרים“.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם לפיד בדרך לממשלה

Gilad Trugbild

יעלון: “נשיא המדינה לא צריך להתבטא פוליטית”

אלי חזן

“ישראל כ”ץ “מערת המכפלה היא ערש העם היהודי והאנושות כולה

אריק זיו ויזר

״הפלסטינים צריכים להבין שלא מגיעים לשלום כך”

אריק זיו ויזר

סער – השר המצטיין

אריק זיו ויזר

חוק היורדים או חוק החוזרים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן