19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

השר ישראל כץ שומר על הליכוד: מתנגד לאיחוד מפלגות

שר התחבורה ישראל כץ העביר מסר לחברי הליכוד כי התנאי לתמיכתו בהצעת ראש הממשלה נתניהו להקדמת הפריימריז לראשות הליכוד הוא התחייבות כי כל הצעה לאיחוד בעתיד בין מפלגות נוספות תצריך אישור מיוחד.

 

לשון הודעת השר:

“כיו”ר מזכירות הליכוד מוטלת עלי אחריות רבה בנושא שמירת הדמוקרטיה במפלגה. בכוונתי לתמוך בהצעת ראש הממשלה להקדמת הפריימריז לראשות הליכוד, בתנאי שיובטח שהבחירה המורדמת לא תאפשר לשריין מקומות למפלגות אחרות, תוך עקיפת הרוב המיוחד הנדרש החוקת הליכוד ןפגיעה בעקרונות וחוקת הליכוד. אני מכבד את ראש הממשלה ופועל יחד עמו כדי לקדם את ענייני העם והמדינה”.

 

ביום שלישי הקרוב ייערכו בחירות לראשות המרכז ובמקביל גם תוצע האפשרות להקדמת הפריימריז לראשות התנועה. בתוך כך, חבר מרכז המפלגה אביעד ויסולי מחיפה עתר לבית הדין של הליכוד נגד הצעת ראש הממשלה בטענה שהקדמת הפריימריז לראשות התנועה מונעים ממתמודדים עתידיים להיבחר.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד כסינטבון

אריק זיו ויזר

אוחנה תקע יתד

אריק זיו

זה מה שהיה בכינוס מועצת צעירי הליכוד

יפת צדקה

13 בספטמבר : אור יהודה אצל דדוש

עינר אביב

כשצה”ל בפנים – הדגל מונף אל על

אלי חזן

יואב שמחי נבחר לכהן כיו”ר ההסתדרות הלאומית לקדנציה שניה

אלי חזן
דילוג לתוכן