20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

הרפורמות של כחלון : שלב ב’

היום אישרה הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את רפורמת עידן פלוס, הצעת החוק של משרד התקשורת בנוגע להפצת השידורים והרחבת מערך שידורי הטלוויזיה הדיגיטלית (ממיר ה- DTT), כך שייכללו בו ערוצי טלוויזיה נוספים בטכנולוגיה רגילה (SD), ובטכנולוגיית HD , וערוצי רדיו. משמעות המהלך היא כי יתווספו גם ערוצים נוספים לטובת הציבור.

 

מערך השידורים הדיגיטלי יורחב כך שלצד חמשת הערוצים המשדרים כיום (1, 2, 10, ערוץ הכנסת וערוץ 33) יתווספו שידורי טלוויזיה נוספים בהם: החינוכית (23),  הערוץ בשפה הרוסית (9), ערוץ בשפה הערבית, ערוץ מורשת, ערוץ המוסיקה (24), שידורים בטכנולוגיית HD, שידורי רדיו וערוצים נוספים.

בנוסף, יוקם “ערוץ נושאי” מיוחד עבור הממיר “עידן פלוס”, שישדר שידורים כגון: ספורט/ ילדים וכדומה, ותותר בו שידור פרסומות.

 

באמצעות הרחבת מערך השידורים, תועצם האטרקטיביות במתן השירות והצרכנים ייהנו מתוכן רחב יותר המוצע להם בתמורה לתשלום נמוך וחד פעמי , אך ורק על הממיר המשמש לקליטת השידורים, מבלי שייאלצו לשלם דמי מנוי חודשיים.

שר התקשורת משה כחלון אמר בעקבות המהלך : “מאות אלפי משפחות ייהנו מצפייה בערוצים רבים, תמורת תשלום חד פעמי ונמוך”

מהלך זה הוא המשך ישיר למדיניות החברתית של השר כחלון להוזיל את שירותי הטלפוניה הסלולארית ולהנגיש את שירותי האינטרנט המהיר לכלל הציבור.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סער מבריק שוב : תחרות חיבורים על ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

יובל שטייניץ, נועד עם סגן מזכירת המדינה האמריקאית, ג’ייקוב לו

אריק זיו ויזר

גם בבריאות ראש קטן

אריק זיו ויזר

“הסטודנטים בשומרון שווי זכויות לסטודנטים בכל הארץ”

אריק זיו ויזר

טקס מיוחד בלשכת שר האוצר לציון כרית הבטחון לקרנות הפנסיה המאוזנות

אלי חזן

האם כחלון ישדרג את דבוש/ כתב ליכודניק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן