25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

הקומבינות של ותיקי הליכוד

קבוצה ותיקה של מייסדי הליכוד, בראשות אלי שיטרית ויוסקה נחמיאס, שהתמודדה מול קבוצת ותיקים אחרת בראשות משה דולגין ואהרון מלצר, כשלה ולא הצליחה להכניס את חבריה לוועידה ולמרכז ברשימת “המייסדים”.

 

 

מחמת תסכולם כי רב פנו לעיתון “ידיעות אחרונות” ובפיהם מחאה על העוול הרב שנגרם להם. הם טענו שבמרמה הודחו ממרכז הליכוד בעוד שוותיקים צעירים מהם נכנסו לרשימת המייסדים, למרות שלמעשה אינם מייסדי הליכוד, בעוד שהם – שטרית ואנשיו – הם המייסדים האמיתיים שהודחו מרשימת המייסדים.

 

אבל העובדות מלמדות אחרת: ותיקי הליכוד לא הודחו. היו בחירות דמוקרטיות שהתנהלו למופת ושלא ניתן לערער על חוקיותן, אותן ניהלו כהלכה השרים ישראל כץ ומיקי איתן; שני אלה אף שכנעו את ועדת הבחירות להגדיל את מספר צירי הוועידה שהוקצו למייסדים, כדי שייכנסו למרכז כמה שיותר מייסדים. ואכן עובדה היא שלא הייתה שום תלונה לפני הבחירות והמחאות החלו רק לאחר שהגיעו התוצאות.

צחוק הגורל הוא שבראשם של המלינים שלא נכנסו לרשימת המייסדים עומדים אנשים שהקומבינות הן לחם חוקם. כך, למשל, הצליחו להדיח מראשות ברית חיילי אצ”ל את אלה שתרמו לברית יותר מכל קודמיהם – ד”ר אפרים אבן ומשה דולגין, באמצעות הצבעה גלוייה המנוגדת לכל כללי הדמוקרטיה הבסיסיים ביותר.

 

יש גם להבהיר כי על כל אלה שנכנסו למרכז ברשימת המייסדים, חלים כל הכללים שנקבעו בחוקה כבר לפני למעלה מעשר שנים כהגדרה ל”מייסדים” – כולם הם למעלה מגיל 60 וכולם חברים בליכוד לפחות 30 שנה. כך קובעת החוקה ומעולם לא ערער איש על הגדרה זו.

מכאן שכל מי שמלאו לו 60 שנה בשנת 2003 והיה חבר הליכוד לפחות 30 שנה ברציפות – נמנה על מייסדי הליכוד (שהוקם בשנת 1973).

על כך יש להוסיף כי אנשי שטרית שלא נכנסו למרכז ומלינים עכשיו לאחר שהתבררו התוצאות – לא הסכימו לפשרה שהוצעה להם לפני הבחירות והתעקשו להמשיך בנִכליהם במטרה להכניס למרכז רק את חסידיהם. עכשיו, לאחר שהתקבלו התוצאות – הם יכולים להלין רק על עצמם.

 

להמחשה – כדאי להיכנס לקישורים הבאים המגלים את נִכליהם הפוליטיים של הוותיקים הזועקים היום חמס כאותו קוזאק נגזל, או כמו אותו נאשם שרצח את הוריו ומבקש מבית המשפט להתחשב בו עקב היותו יתום.

 

http://www.news1.co.il/Archive/0022-D-59387-00.html

 

http://he.likudnik.co.il/טור-אישי/זאב-בן-יוסף/item/7196-מה%20חדש%20בברית%20האצ

 

 

 

גילוי נאות:  

הכותב, זאב בן-יוסף, נמנה על המייסדים הוותיקים בליכוד שנבחרו לוועידה ולמרכז.  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא עוד חורבן הבית

עינר אביב

השטחים הכבושים של ישראל ובריטניה

אלי חזן

יְרוּשָׁלִַיִם – שיר ליום שחרור ירושלים תשע”ג-2013

אלי חזן

יבוטל שִכרון הכוח המשפטי

אלי חזן

ההיגיון גבר על הרעיון

אריק זיו ויזר

לקחי השואה והאיום הקוריאני

אלי חזן
דילוג לתוכן