22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

הצעירים – דו"ח מצב 2012

צעירי הליכוד לגווניהם יודעים להרוס אחד את השני מבפנים אך כשיש סכנה חיצונית בדמות איום על ראש הממשלה הם נאלמים דום. פני צעירי התנועה על סיפה של שנת 2012

עכשיו זה ברור. מאז ה – 14 ביולי מתקיימת הפגנה כמגד ראש הממשלה. הפגנה מקוממת, לא מוצדקת ומוצגת בצורה לקויה. מה שברור הוא שצעירי הליכוד על גווניהם אינם מהווים אלטרנטיבה לצעירי השמאל. כלל לא ובייחוד במקרה הבוחן שלפנינו.  רבים מהצעירים מחזיקים בתארי עורכי דין או משפטנים אך אבוי הם אינם פונקציה מול העמיתים שלהם משמאל.


הדבר עצוב. עצוב מאוד. מלחמת העולם הקיימת בין כל קבוצות הצעירים בליכוד – מלחמת עולם שיש בה אשמים אך האשמה היא לא רלוונטית. מה שרלוונטי הוא שצעירי הליכוד יצרו הומאז' לחורבן בית שני והמבין יבין. כאשר זה מגיע מול היריבים האמיתיים שלהם הם נהפכים לאילמים. חורבן הבית מעולם לא היה רלוונטי יותר עבור הצעירים.

הביקורת הזאת כוללת את כולם : צעירי הליכוד – הקבוצה הרשמית, צעירי הדור הצעיר והזקנים מבינהם שכנראה זה כבר לא מעניין אותם.
גלשתי היום בפייסבוק וראיתי את פסק הדין הבא : השופט משה לנדוי קובע כי אגודות הסטודנטים מנועות מעיסוק בפוליטיקה.
מגלישה בפיסבוק ראיתי את הפיסקה הזאת והשאלה שלי היא מעניין מדוע הם לא בדקו זאת. יתר על כן, מדוע הם לא עותרים מול התאחדות הסטודנטים.
אם כך, איך ייתכן שהתאחדות הסטודנטים הארצית מקיימת מחאה פוליטית שאינה קשורה ישירות לנושא רווחת הסטודנטים? ואיך כל הצעירים כוווווווווווווולם בליכוד שותקים ?

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

על משק כנפי אלעד יונה

אריק זיו ויזר

המירוץ ליו"ר מועצת צעירי הליכוד מתחמם

אריק זיו ויזר

קול קורא לצעירים : מנציחים מורשת אקטיבית – מצטרפים למכון ז'בוטינסקי

אלי חזן

אדלשטיין ואלקין כבשו את צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

בעקבות הפרסום ב'ליכודניק': השר ארדן טיפל בבעיה

Gilad Trugbild

אם תרצו פעילות ציונית : עדי ברוך

אלי חזן
דילוג לתוכן