32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הפרמיטיבים והקרן החדשה

טראמפ ממשיך לנצח, קמפיין הקונדומים מול קמפיין בוז'י, מהפכת השמיים הפתוחים שווה למהפכה תכנית הדולריזציה של בגין, דן מרגלית כמו שהגמל לא רואה את הדבשת של עצמו, דין קורב כדין רמון.


הרצחת וגם ירשת

הקרן החדשה היא הרי המכשיר של השמאל לנסות לפעול מעל ארגונים חברתיים פוליטיים כדי להפיל את השלטון בישראל. עד כדי כך שאותה קרן התגייסה מייד אחרי הבחירות בארה"ב לעזור לאחות הגדולה בארה"ב לאמץ את השיטות בישראל כדי להפיל את טראמפ.
עכשיו אחרי שנים של מאבק בפרשת ילדי תימן מגיעה הקרן ומנסה להשתלט על המאבק. צריך לזכור כי את המאבק ניהלו יוצאי תימן מתוך כאב אמיתי. היו פוליטיקאים שפעלו לצד אלו שרצו לגלות את האמת אך מה שברור היום הוא כי הפעילות של פעילים כמו נסים עוג'ר משפטן ומייסד הפורום הילד איננו, ומנגד חברות הכנסת יוצאות העדה התימנית נאווה בוקר ונורית קורן כל אחת בדרכה והשר צחי הנגבי והעיתונאית רינה מצליח הביאו את התוצאה של גילוי המסמכים. אך צריך לזכור כי מי היו אחראים על חטיפות ילדי תימן : השמאל הישראלי, שהיו נקראים בעת ההיא מפ"ם ומפא"י. כן, היום הם מיוצגים ע"י פוליטיקאים כמו שלי יחימוביץ' ,עמיר פרץ, זהבה גלאון וחבר מרעיהם, כלומר, מי שהקרן החדשה רוצה להחזיר לשלטון. הם היו אלו שארגנו את החטיפות והניסויים בילדי תימן החטופים.
ועכשיו כאשר המאבק מצליח, מגיעה הקרן החדשה ומנסה להוציא מ"אותם פרמיטיבים" שלא יודעים לגדל את ילדיהם גם את ההישג שלהם .
במקום שיעמדו ויודו כי הם אחראים על הפשע הזה, הם באים כאילו הם לא היו הממסד הפושע.


השמים הפתוחים
אין ספק כי מהלך השמיים הפתוחים מהווה מהפכה כמו תכנית הדולריזציה של ממשלת בגין. מי לא זוכר את הפארסה של חשבון הדולרים של רבין, חשבון שבגינו פרש מתפקיד המועמד שהולך להפסיד לבגין?
אחד המהלכים החשובים של ממשלת בגין היה לשחרר את העם מלהיות עבריין רק משום שאתה מחזיק דולרים או מטבע חוץ אחר. אז, בסוף שנות השבעים לנסוע לחוץ לארץ הייתה מותרות שנועדה רק למעט מאזרחי המדינה.
מהפך 77 שינה את פני המדינה והביא לשחרור מעול השליטה של השמאל בישראל. זכורה האמרה של הבולשביק יצחק בן אהרון, "לא, אינני מכבד את הכרעת העם" לאחר הפסדה של המערך בבחירות .
אך העם הכריע והליכוד עשה מהפכות אך לא מספיק. עד היום הזה אנחנו מרגישים את התוצאות. בימים הללו כאשר נפתחו השמיים אנו עדים להמוני בית ישראל שיוצאים לחו"ל באופן רגיל ובמחירים שנראים כלא נורמליים. כן השמיים הפתוחים מטיבים עם העם והמדינה.


בוז'י הקמפיין
השבוע התגלו רעיונות שנהגו על ידי קמפיין הליכוד ונגנזו. וכך יש איך להאשים את הליכוד בזריעת קמפיינים של שנאה. נו באמת, האם קמפיין שנגנז זה סיבה למסיבה ?
הרי בכל המפלגות היו קמפיינים כאלה. רק מה, הליכוד שלח למבקר המדינה את הכול. גם מה שנפסל על הסף.
וכאשר רצו להראות כיצד מפלגת העבודה נהגה בעבר הציגו לנו את קמפיין הקונדומים מ 1992 ששם רבין פסל את הקמפיין.
אז בואו ניקח את השוואה הזאת ונראה : שם בקמפיין העבודה הקמפיין פורסם והורד רק בעקבות ביקורת ציבורית. פה הליכוד גנז את הקמפיין על הסף.
ואם אנחנו עוסקים בקמפיין שנאה אז צאו וראו את איש מפלגת העבודה אלדד יניב שבשם חופש הביטוי כל הזמן מריץ קמפיין שנאה נגד הליכוד ונגד נתניהו, כאשר מנסה לכפות על היועץ המשפטי לממשלה שיעמיד את נתניהו לדין, אם יש על מה זה לא משנה.
מה שברור כי המהלכים של יניב אינם שוויוניים. הרי לא יצא כנגד היועץ המשפטי כאשר פעמיים החליט לא להעמיד את הרצוג לדין, ולא יצא כנגד היועץ המשפטי כאשר החליט לא לחקור את אהוד ברק כאשר אולמרט העיד כי ברק לקח שוחד.
אז אלדד יניב רוצה לראות דם ברחובות ואת הדם של נתניהו והיועץ המשפטי.


טראמפ ממשיך לנצח
הבחירות בג'ורג'יה ארה"ב הגיעו בעקבות מינוי של טראמפ של חבר הקונגרס הרפובליקני לתפקיד בממשלתו. או אז הדמוקרטים החליטו להחזיר את כבודם האבוד מהבחירות מול טראמפ. יתר על כן, הם ראו בדרך שאם ינצחו במקום טבעי של רפובליקנים המהלך יהיה אבן דרך שאזרחי ארה"ב מתחרטים, ומכיוון כך נרתמו כל גופי השמאל בארה"ב למען מועמד שמכל הבחינות היה טוב : צעיר- יפה- שרמנטי. ואפילו למרות שהוא שמאל מדקלם עמדות שמרניות. כל זה בתוספת של המרוץ היקר ביותר בארה"ב 50 מיליון דולר כאשר המועמדת האלמונית השקיעה כשביעית מתקציב השמאלן המתחפש, כאשר אותה הוליווד: השחקנים, האומנים, הזמרים נקראו לדגל. אך הפלא ופלא – המועמדת הרפובליקאנית, קרן הנדל, זכתה אתמול במושב, 48-52, ובכך סימנה 0-5 לרפובליקנים בבחירות לבתי נבחרים מאז שנבחר טראמפ. לא בדיוק גל של חרטה על בחירת הנשיא".


עיתונות נרדפת
מאז פיטורי דן מרגלית מעיתון ישראל היום הנ"ל מטנף בכל יום. צריך לזכור כי זאת לא הפעם הראשונה בה דן מרגלית מפוטר ומילל. כך היה כאשר פוטר מעיתון הארץ , רק שם לא נהגו בו כמו שבישראל היום שמשלמים לך מה שמגיע אלא אז הוצא דן מרגלית לחופשה ללא תשלום, ולכן פנה לבית המשפט, בפיטורים האלה דן לא ניזוק ואפילו קיבל סכומי עתק אך האיש הזה שמדבר על טהרנות אך נוהג בדיוק הפוך.מדבר על סתימת פיות והפך זאת למקצוע.
עכשיו חזר לעיתון הארץ שבעבר כה השמיץ.
אך בואו ונראה האם דן מרגלית לא מביע את דעתו? אמנם משונה וצבועה. אך ההתנהגות האגואיסטית שלו לא חדשה. במשך שנים היה חלק מחבורת אולמרט ,לפיד, דנקנר, אלי זוהר, אך כאשר ראה כי אולמרט הולך ומסתבך חצה את הקווים והחל להשמיץ את חברו אולמרט. עכשיו הוא כבר אחרי שעשה סיבוב גדול על חברו ,הוא מנסה לחזור לחיקו של חברו.
רביב דרוקר, כתב בבלוג שלו " דן מרגלית קרא לספרו החדש "התפכחות", התפכחות מחברו הטוב אולמרט, התפכחות מהמחשבה שהאיש נקי כפיים. זו החלטה אמיצה, אבל מרגלית לא הסיק את המסקנה המעשית המתבקשת – לא צריך להיות חבר של פוליטיקאים".
אך דן מרגלית נרקומן של השפעה על הפוליטיקאים וכן הכסף מסנוור אותו לכן הלך לישראל היום כי הוא כמו התאום שלו בן כספית : רק רואים את הכסף והכוח המשחית .
מה שברור כי יש פה חופש ביטוי מעבר לכל מדינה מערבית אחרת, אך הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.

הציבור הישראלי צריך התפכחות מאנשים כמו דן מרגלית.


פרקליטות מעל החוק
הפרשות של אורי קורב ורות דוד מראות כי למרות שכל אחד מבין כי הפרשות האלה הם נגע רע במערכת אכיפת החוק רות דוד פרשה של שוחד ותפירת תיקים, אורי קורב פרשה של הטרדה, בשתי הפרשות נהגו בהם בחקירה ובהליך המשפטי כמו שנוהגים בחבר טוב. זה מזכיר את זורק הנעל על בינייש שנשפט במהירות ל3 שנים בכלא, האם נהגה הפרקליטות באורי קורב כמו שנהגה בחיים רמון? האם נהגה הפרקליטות ברות דוד כפי שנהגה באריה דרעי?
אתם יודעים את התשובה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מצביעים רמי לוי

אלי חזן

בנתיב נתניהו : מהעברת התקציב ועד בחירת יו"ר המרכז

אריק זיו ויזר

גדי אריאלי שכחו אותי במצודה?! – יומן פוליטי- אריק זיו

אריק זיו ויזר

ליכוד בהתפרקות

אריק זיו ויזר

ציפורה חלולה/יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

ברק רוצה פירוק הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן