24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הפלייפליליסט של קדימה

כל בר און והמקצוע שלו, “שליט” המטה להסתה נגד נתניהו, האחיין של מי קיבל ג’וב במצודה, מדרעי ועד השוטרים הנוקמים.

הפלייפליליסט של קדימה
גלגל”צ היא אחת התחנות הכי פופלאריות בישראל. כמעט כולם מאזינים לה. כולם רוצים להיות מושמעים בה. שכן, אם שיר משודר בגלגל”צ הרי שהוא הופך להיות מפורסם, בייחוד כאשר חוזרים עליו כל שעה. רשימת השירים – ה”פלייליסט (Playlist)” היא אחד המצרכים המבוקשים בעבור אומני ישראל וחברות התקליטים המייצגות אומנים מהעולם.
והנה, בשקט בשקט נוצרה לה בקדימה, המפלגה שהעומדת בראשה כמיסיס קלין, מה שאני קורא “פלייפליליסט”, הווה אומר רשימה של מועמדים הרואים עצמם ראויים לייצג את העם בכנסת אבל הם נושאים עימם מטען פלילי. לא צריך לחזור על השמות, כולם ידועים לכל. והנה ל”פלייפליליסט של קדימה” הצטרפה בר און נוספת, מי יודע, אולי היא הגרסה הנשית של רוני בר און? הסקסולוגית איריס בר-און.  
איריס, אשר התפרסמה בהעלמת מס והורשעה, אומרת ש-70 אחוז מהעם עושים זאת. היא כנראה לצערנו לא טועה. היא אמרה כי “אין מלאכים ולכן אני נכנסת לפוליטיקה”. איריס שהמקצוע שלה סקסלוגית יכולה אולי להעביר לחיים רמון שיעורים. שהרי, הם מאותה נישה.
יש מצב מעניין בקדימה : כל בר און והמקצוע שלו.
איריס בר און סקסולוגית, תעביר שעורים איך להטריד ולא להיתפס.

רוני בר און עו”ד פלילי יעביר שעור כיצד להתנהג בחקירה.
מה שברור כי קדימה היא בבואה של סדום ועמורה.

גלעד שליט
בצדק רב וגמור, כיאה כאומה שאמורה לדאוג לבניה אותם שלחה למלחמה, עומדת סוגיית החייל החטוף כפרק מרכזי על סדר היום הציבורי של מדינת ישראל, כבר כמעט חמש שנים ברציפות. רבים בעם, אם לא כולם כמובן,  רוצים לראות את חזרתו של גלעד הביתה. מייחלים לכך, מקווים לכך, כמהים לכך. דומה כי גלעד הוא התקווה החדשה של ישראל – לא תקוות המנהיגות כי אם תקוות החזרה. בשנה האחרונה משפחת שליט מנהלת מאבק לשחרורו. מאבק שהיה עד עתה לגיטימי ומקובל בציבור. עד עתה. ואילו כעת דומה כי הכפפות הוסרו והמאבק הפך להיות מאבק בוטה ואישי נגד ראש הממשלה נתניהו. דוברים מטעם המשפחה עברו לכיוון ההתקפה האישית נגד נתניהו , אליהם הצטרפו כל מיני לשעברים : מהשב”כ, מצה”ל ומהמוסד, אין פלא כי כל הלשעברים הם אנשי שמאל. גם אנוכי פרסמתי את תמיכתי בהחזרת שליט בכל מחיר.
ואולם, המאבק של שליט הפך ממאבק מוסרי וצודק למאבק פוליטי מכוער כאשר הדגש הוא על ניגוח בנתניהו ובממשלתו. אל תזמורת המתקיפים הצטרפו כאמור אנשי ביטחון. כן, כאלה שפרשו באחרונה וידעו כי נתניהו הסכים לעסקה אך הם המשיכו בהתקפה האישית נגדו כאילו סירב אליה. רשמו לעצמכם עוד גניבת דעת..
טוב יעשו כל המסיתים שישילו את רגליהם מהנער שליט. עכשיו ברור כי נתניהו הוא לא המחסום, המחסום נמצא בהנהגת הפלסטינית שראוים בשליט קלף נוח ואינם רוצים לשחרר את הקלף.
הבעיה היא שבמטה השחרור של שליט יש אנשים המונעים מתוך שינאה אישית לנתניהו והליכוד. ראו למשל את יואל מהרשק. אדם הבנוי משנאה וכל עולמו סובב סביב ההרגשה שהימין לקח להם, הקיבוצניקים מהשמאל ההזוי, את ההגמוניה השלטונית.
כך מהרשק רודף את הימין ומצטרף ותומך בכל פעולה נגד נתניהו. מויקי כנפו ועד לחשד שהוא כרת עצי זית כדי להאשים מתישבים ביש”ע (יואל נתפס עם משור ,לטענתו זה חלק מהפק”ל שלו) ועד ההגעה למטה שליט. כך, בשבועות האחרונים מתבצע רצח אופי לנתניהו כי הוא מתנגד לעסקת שליט. אך השטיח שרקם מהרשק ביחד עם ראשי מערכת הבטחון הרוצים להיכנס לפוליטיקה, נשמט מתחת לרגליהם. שכן, המתווך הגרמני הודיע כי נתניהו מסכים לעסקה ואילו הפלסטינים ? ממש לא.
ועכשיו מטה גלעד שליט עובר לרדיפה של בנו של ראש הממשלה כאשר העלו  פוסטר של בנו של נתניהו כאשר הוא מחקה את הפוסטר של גלעד ותמה כי יאיר עוד חי.
אני חושב שהמטה לשחרור גלעד שליט צריך להתנער ממסיתים אינטרסנטים ולעבור למבצע בעולם שיבהיר כי הפלסטינים פוגעים בזכויות של גלעד שליט.

פרשת מורשי החתימות
מאחורי הפרשה יש הרבה ספיחים. נתחיל בכך שנאמר שכל הפרשה החלה כאשר דולגין, מורשה חתימה, דיבר בעד ליברמן בכתבה בטלויזיה. אז הצונמי החל לסעור בלשכת ראש הממשלה ואז החליטו כי דולגין לא יהיה מורשה חתימה. על יד זה הוחלט כי גם גדי המנכ”ל לא יהייה מורשה חתימה. שמעתי את הטענות של כל הצדדים. כולם נשמעים הגיוניים אך זה צורם כי מהלך זה מתבצע בברוטליות וללא חמלה מול מנכ”ל הנמצא בסוף דרכו. מנגד, היו טענות ששמעתי ואליהם אתייחס. הראשונה, לפני מספר חודשים פוטר איתן בכר מתפקיד ניהול האינטרנט, במקומו התקבל קרוב משפחה של חשב הליכוד. גם משרד עו”ד של אח של החשב קיבל את הייצוג של הליכוד מול ההסתדרות. הטענות היו שלאון בנלולו לא רצה את אבי הלוי היועץ המשפטי לכן נשכר משרד חיצוני. לגבי בכר כל הטענות היו כאלה שעדיף אפילו לא להתייחס.
רק נשאלת השאלה האם אלעד החשב מתחשב בבני המשפחה יותר מעובדי המנהלת?
מיותר להזכיר כי לאורך הקדנציה של גדי כמנכ”ל אפשר לשבח על הבאת הליכוד למצב כלכלי יציב כאשר לפי הצפי של גדי בעוד מספר חודשים הליכוד ללא חובות. מהצד השני בתקופה הזאת הליכוד הגיע לשפל בפעילות של הסניפים והמצודה. מעולם לא הייתה תנועת הליכוד משותקת כפי שהיא בשנתיים האחרונות.
נקווה כי ימצא פיתרון מכובד לגדי שמצפה לתפקיד כבר הרבה זמן והמנכ”ל הבא יידע להפנים כי התנועה חייבת להשאר פעילה.

מדרעי, ועד השוטרים הנוקמים
אני מכבד את אריה דרעי מאוד אך איש ציבור שסרח חייב לדעת כי זוהי סוף הדרך הציבורית. ברמת ההשפעה השלטונית באם רוצה דרעי להשפיע הוא יכול להשפיע בכך שיעמוד בראש ארגון של הידברות בן חילונים וחרדים. רק בישראל פוליטקאי שסרח יכול לחזור בחזרה לתפקיד שלו. האם אלה שרוצים אותו חושקים בו כי הוא משדר שמאל? האם הם יהיו מוכנים שדרעי יכהן כשר המשפטים או כשר לבטחון פנים? רק דרעי ראה כיצד חביב העיתונאים רמון שהטריד חיילת חוזר להיות שר, אז מדוע הוא לא?
מה שמפליא אותי הוא פרשת השוטרים הנוקמים מנהריה שם ראינו כיצד שוטרים אשר הרגישו מאויימים קמו ועשו מעשה אשר נועד להגן על המשפחות שלהם, מערכת המשפט בישראל לא עברה לסדר היום והם נשפטו והורשעו. וכן, זה היה נכון כדי שלא תיווצר אנרכייה.
אם כך אני מציע כי אותם שוטרים נוקמים אשר ביצעו את העברות שלהם וריצו את העונש יוחזרו הם לעבודה במשטרה. הם ביצעו את העברות מתוך אוזלת היד המערכת כדי להגן על בני משפחתם, וההבדל הוא ברור : דרעי לקח כדי לרומם את בני משפחתו והוא יכול לחזור והם השוטרים דאגו לשלום המשפחות שלהם והם לא יחזרו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גנדי נרצח פעם שניה

אריק זיו ויזר

מי יחליף את יריב

בשחצנות לא משקמים כלכלה – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

השמן והרזה בליכוד

אריק זיו ויזר

מי יהיה הסגן של בר כוכבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן