30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הסיבוב של נתניהו

מה ביומן הפוליטי:ליכוד חדש בלי משפחות הפשע, כחלון ניצח בחיפה, מי ניצח ברמת גן ומי נמחק, הכיפות הסרוגות שולטות בליכוד, צפת של שוקי, שלום שלמה נמחק בצפון, יש בעל בית בטבריה, טרגן מחק את ברבי, השלב הבא אסד יתמוך בליבני, מבט אחר על חוק טל, ומבט לא אחר על נתן אשל.

 

הליכוד החדש
למרות שברנע, אברמוביץ' ושות' יחלקו עלי וינסו לשוות תדמית בעייתית לליכוד הרי שהבחירות לועידה יצרו מצב חדש. אין ספק כי הליכוד של היום אינו בבואה של הליכוד של ימי עומרי העליזים אלא להיפך. בתקופת עומרי חדרו לליכוד משפחות הפשע. זאת הייתה אולי התקופה השחורה והעברינית שהליכוד ידע. כבר אז השכילו פעילי הליכוד לחסום את האופציה של מפקדי ארגזים שמגיעים ערב הבחירות, כאשר יצרו את תקופת ההכשרה של 16 חודשים.

בנוסף, כאשר קמה קדימה רבים מפעילי עומרי הלכו לקדימה.

והליכוד התברך בכוחות חדשים ואיכותיים שהגיעו בשנים האחרונות : מפקד גדול של אפי איתם, שבח שטרן ועמית הלוי יחד עם המפקד הותיק של מנהיגות יהודית יוצר מצב של גוש גדול של כיפות סרוגות בליכוד. אמנם, יש הבדל גדול בין הזרמים אך דבר אחד ברור : יש גוש גדול של נאמני ארץ ישראל בליכוד ואין ספק כי המשמעות שלו ברורה. הרבה מהפכים שהיו בסניפים היו תחת הסכמים ושיתוף פעולה עם מנהיגות יהודית וזרמים של הכיפות הסרוגות.

כך למשל חברו בחיפה נאמני א"י לקבוצת כחלון ויצרו מהפך בסניף החיפאי. או למשל ברמת גן, שם חברו ביחד עם קבוצת חיים כץ ומשה רווח ומנהיגות  ולקחו את הרוב בסניף. קבוצת שאמה לקחה את השליש וקבוצת נמרודי וזמר טוב שהובלו ע"י צבי בר נמחקו.

בירושלים- הכוחות החדשים איפרגן,מנהיגות,קבוצת דגן,קבוצת בניטה,אריאל מורלי ואבי סלמן חברו לותיקים : דודו אמסלם,איציק קויפמן וישראל יהושע, והובילו הסכמה רחבה שניצחה בצורה ברורה. קבוצה שולית שהייתה מורכבת ממישל בן עמי, דוד אבבה, בלומנטל,יוסי חביב ורפי בר חן שסירבה להגיע להסכמה נמחקה.[רפי בר חן פעם שניה נמחק]

שוקי אוחנה ניצח ניצחון ברור בצפת כאשר המיעוט בסניף חבר ליריבו ראש העיר מקדימה ונלחמו איתו. ביניהם גם מי שהיה שותפו- דוידי הרמלין. הרמלין נטש אותו וחבר למתנגדיו [דוידי היה מספר שתיים של שוקי בבחירות המוניציפליות ]. דוידי אומנם הצליח להיבחר אך דבר אחד ברור : שהמעוז שלו צפת כבר לא שלו, צפת שייכת למנצח הגדול שוקי אוחנה.

אלוף פיקוד צפון

ישראל יעקב, מי שהיה אחראי להכנסתו של מקורבו שלום שלמה לפוליטיקה [שלום שלמה היה יועץ לנתניהו], ישראל יעקב  גם מי שאחראי לחיסול הממוקד של שלום שלמה [ישראל הכריז כבר לפני שלש שנים כי זמנו של שלום שלמה קצוב]. שלמה הגיע הכי גבוה והיה היועץ של בנימין נתניהו אבל שם חטא היוהרה שלט בו ללא מיצרים. שלום ששכח את מי שהובילו אתו לתוך הפוליטיקה. כאשר הגיע לעמדת הכוח סגר את הדלת מאחוריהם. יתר על כן, גם למי שנתן לו גיבוי כמו ישראל כץ סובב את הגב והשיא של הבוגדנות הייתה מול חברו וידידו רמי טייב בעפולה שם כבר הזכרנו את נסיון ההדחה של אופיר כץ ושלום שלמה והגדרנו אותם כ"טורקים הצעירים" כאשר ניסו להשתלט על הסניף ולהדיח את טייב. טייב אמר במשך השבועות האחרונים כי ידבר בקלפי וכך עשה. בעפולה ניצח רמי טייב ובמועצות האזוריות ישראל יעקב. אין ספק כי גם רמי טייב וכמובן ישראל יעקב הוכיחו כי שלום שלמה חסר כח. גורם המקורב למשרד ראש הממשלה אמר בסיפוק כי בועידה הזאת החזירו את שלום לקרקע המציאות. מי שלעג לפעילים והמתפקדים, הם נתנו לו תשובה בקלפי.
פיניאן
בטבריה הוכיח ציון פיניאן מי הבעל בית שעה שהצליח לאחד מסביבו את מרבית הסניף כאשר ארצי מרדכי שהוביל קבוצת מיעוט נמחק טוטלית.

דוד עמר
עמר הפסיד את הסניף לקבוצה שגיבש אחיו משיח. לפני מספר חודשים דוד עמר הודיע כי לא ימשיך לעוד קדנציה ואז הודיע אחיו כי הוא רואה עצמו מועמד. כך נפתחה לה מלחמת אחים בעיר הנשרים ואחרי שלטון רב שנים הצליחו להפיל את דוד עמר בסניף.

חיפה של כחלון

אלי לוי ורמי לוי צברו הפסד מר מול קבוצת כחלון ונאמני א"י כאשר הפסידו הפסד היסטורי. השניים אפילו לא נבחרו למועצת הסניף.

טרגן מאה אחוז
בקרית ביאליק נמחקו קבוצת יוסי ברבי מול טרגן וראש העיר דוקרסקי כאשר הם לקחו את כל הסניף.

אביטל ללא הפסקה
בחולון היה ניצחון ברור של דני אביטל אשר עד לפני מספר שבועות הלך למהלך של ריצה משותפת עם ישורון ואז התפרקה השותפות וישורון חבר לשבתאי ואל דני חבר חלבי, וכך לקחו השנים את השני שליש.

בדקה ה90 אשדוד התאחדה

באשדוד הייתה הסכמה כאשר ראש העיר אשר הבין כי לאחר הבחירות להסתדרות כאשר בנלולו הפסיד הפסד צורב והבין כי הסיפור יכול לחזור גם בעיר, פנה ראש העיר מתוך אחריות לכל הקבוצות וגיבש הסכמה. לאחר ששיכנע את האחרים נכנס בנלולו להסכמה.

ראשון לציון

שם הכריעה את המאבק השותפות של ביטן עם חיים כץ וכך הוכרע הקרב שבשנים האחרונות נוהל נגד ביטן. ביטן כעס כאשר היה נסיון של גורמים שבאו מחוץ לליכוד ורצו להשתלט על הסניף. הוא הוכיח מעל לכל סםק כי כוחו רב ואין ספק כי חיים כץ הוכיח כי הוא האיש החזק בשפלה.
שדרות 
בשדרות הקבוצה של אפי איתם לקחה את כל הסניף,
יש"ע זה לא פייגלין
ביש"ע הייתה הסכמה כאשר הכח של נתן אנגלסמן, שבח שטרן ועמית הלוי, חבר לכח של יוסי דגן והם הגיעו להסכמה עם מנהיגות יהודית, כאשר החלוקה הייתה שמנהיגות קיבלה את השליש ושאר הקבוצות קיבלו את השני שליש.

בית שמש

בבית שמש הוכח כי פרנסי הסניף שולטים ביד רמה בחברי הסניף. בבית שמש הצטבר זעם רב על הנהגת הליכוד שמכרה את העיר לחרדים וכך סניף הליכוד מוביל את המהלך במלחמה להחזרת בית שמש לתושביה מול החרדים. בימים האחרונים הוחלט כי הסניף לא יתמוך באף מועמד. יתר על כן, הם הורו למתפקדים לא להגיע ולהצביע. זה היה מהלך מסוכן כי לא היה בטוח שהוא יצליח , אך בפועל מתפקדי בית שמש היו ממושמעים ולא הגיעו לקלפי. כך התברר כי 1800 מתפקדים הצביעו ברגלים. אחד מראשי הסניף אמר לליכודניק : "ידע כל שר כי מי שיפקיר את בית שמש, בית שמש תגמול לו בקלפי".

לבני תגייס את אל קפונה

יעל פז מלמד יש אחת שנקראת בשם הזה. יש לה תכונה אחת : שינאה לימין. מבחינתה הכל כשר, רק לא ימין – ליכוד. בעבר היא התבטאה בצורה מלוכלכת אך מי מחשבן לבכיינית הזאת? השבוע יצאה במאמר תמיכה בציפי לבני. קראתי בעיון ולא ראיתי היכן הביקורת שלה? מסביב ללבני יש מורשעים : כך למשל רמון ועומרי ולמי היא הלכה לבקש את ברכת הדרך? לאולמרט… יעל מסבירה כי לבני היא מייצגת הפוליטיקה הנקיה. מעניין, האם יעל הייתה מעדיפה אולי גם את אסד הבן ליד לבני ? כי אצלה המוטיב היחידי הוא רק לא ליכוד. אצל יעל פז מלמד גם פדופיל שיתמוך בדעותיה יוכנס לגן ילדים.

יובל שטייניץ

השבוע התברר לשטייניץ כי המבקר מטיל עליו ועל ישי אחריות על אסון הכרמל. מיד החלה בורסת שמות המחליפים לעלות.  מי הם המיועדים ? מיד עלה השם של השר כחלון. מה שברור כי הטענה כי שטייניץ צריך להתפטר רק בגלל שהוא לא העביר כספים היא טענה הזויה לחלוטין. הרי מה מצפים, ששר האוצר יהייה אשם על כל העברה או לא העברה של תקציב? מישהו כבר העמיד רף לא הגיוני למשרתי ציבור.
מעניין מדוע אין המבקר מטפל באותם פקידים שמקעקעים את עבודת הממשלה ו/או את אותם הכבאים שמונעים את הרפורמה בכיבוי אש בישראל.

חוק טל

אני רוצה גיוס חרדים לצבא – שרות לאומי, חבל רק שהפרנסים החרדים לא מספיק רגישים אל אלה שמפרנסים אותם ולכן הם מפסידים פעם אחר פעם מול כלל הציבור. ברור כי לא כל הציבור החרדי רע לנו, אך אותם קיצונים מובילים את הציבור לדרך ללא מוצא כאשר הציבור החרדי מקצין משנה לשנה. צריך לזכור מה כן היה חיובי בחוק טל ולכן צריך למצוא את הדרך שלא נשפוך את התינוק עם המים. חוק טל הכניס למערך העבודה הרבה מהציבור החרדי כאשר נתן לאלה שלא רצו להמשיך ללמוד את האפשרות להיכנס למעגל העבודה.
האם אנחנו רוצים אותם בצבא בכל מחיר או שאנחנו מעדיפים אותם עובדים ולא תלויים על צוארנו? האם חוק טל הוא  אומנם לא כל תאוותנו בידנו? אולי כן צריך לבצע תיקונים בחוק טל ולא לזרוק את התהליך.

פרשת נתן אשל

טוב שנתן יצא לחופשה. ובמידה ויש רק אמת ואפילו חלקית מקומו הוא לא צריך להיות בסביבת נתניהו. כאשר התפוצצה הפרשה רבים התקשו להאמין כי היהודי החייכן הזה מטריד, אך כאשר החלו להתברר העובדות, ברור כי נתן אשל לא יכול לחזור לתפקידו. זאת עמדה שאני נוקט בה כבר הרבה זמן. כך היה בפרשת רמון. לא יעלה על הדעת להחזיר מי שניצל את השררה למקומו, איני מקבל את הצביעות של השמאל אשר נותן הכשר לאלה התומכים בדעותיו.
כמו שנהגו עם רמון, משפחת שרון, עמותות ברק והנספחים ועם אריה דרעי, לכן נתן צריך ללכת, במידה ויצא זכאי יקבל את מקומו בחזרה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בגין היטיב עם העם, אקוניס מיטיב עם הטייקונים

אריק זיו ויזר

מחזירים את הליכוד לליכודניקים – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

סינדרום הייאט של נתניהו

אריק זיו ויזר

ההבדל בין שרה לנילי ונפתלי /יומן פוליטי מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

שרעבי:מוקד הכוח החדש בליכוד

אריק זיו ויזר

אמסלם צודק נתניהו לא ! 

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן