23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הנגבי : יש חיים אחרי ההפסד לכץ

דני קאצלקה, הנגבי ההפסד והמוסר השכל, היטלר וארדואן, ליברמן התגלה כטראמפ הישראלי

מרכז הליכוד
ביום שלישי השבוע נפל דבר בליכוד, צחי הנגבי הפסיד לחיים כץ.
שמעתי את אלה שמסבירים שצחי הוציא תוצאה טובה, האמנם?

אז הנגבי שהצליח להטמיע שהוא מועמד המועדף על ראש הממשלה, זאת למרות שראש הממשלה לא הודיע על תמיכה באיש מן המעומדים.
היה ניתן לראות  כיצד תומכי נתניהו מתייצבים לצידו בליל התוצאות כשעתיים לפני סגירת התוצאות, צחי הנגבי היה בטוח בניצחונו; מנגד, במטה חיים כץ עבדו עד עשר בלילה עד כדי כך שכאשר ראש העיר של אשדוד נתקע עם רכבו יצא רכב להביא אותו להצביע ממש לקראת סגירת הקלפיות.

עכשיו למספרים צחי קיבל יותר מ 900 קולות, מתוך 3,500 חברי מרכז , ב 2004 הנגבי קיבל 1457 קולות ממרכז של 3000 חברים, גם אז הימין האידאולוגי לא הצביע להנגבי, כי הוא התמודד מול לנדאו שייצג את מתנגדי התנתקות, "המורדים".
לכן, כאשר מנתחים את התוצאות הנגבי פשוט הפסיד, זאת בשל העובדה שרבים במיינסטרים של הליכוד לא שכחו את הפרישה לקדימה.
צחי עשה טעות בהתמודדות שלו, למה משול הדבר? שאלוף מתמודד לתפקיד של תת אלוף וגם כאן נכשל.
צריך לציין כי לא הכל אבוד מבחינתו וההערכה שלי היא, שצחי יפיק לקחים. בשבועות הקרובים הוא ימונה לשר, צחי ידע כיצד לשקם את מעמדו ,הנגבי יצטרך להקים לו מחנה תומכים ברור כמו שהיה לו בעבר.

דודו אמסלם
בסביבתו ניכרה אכזבה רבה,  אך אמסלם השיג תוצאה טובה. מחוץ לבועה שלו היו שהימרו שיקבל 450 קולות,  בפועל קיבל 601 וזה הישג מכובד מאוד.

צריך לזכור, שאמסלם בנוי על כוחו בירושלים ואין ספק כי 601  זה הישג מרשים המראה על תמיכה רבה מחוץ לבסיס האם.

בסביבת אמסלם יש הטוענים כי אמסלם מיקסם את כוחו והבעיה היא, שהשרים שתמכו בו לא הביא סחורה לקלפי.
מזוז טעה כשהתמודד, זאת  כי קיבל פחות ממאתיים קולות וזאת תוצאה לא טובה מבחינתו, תוצאה החושפת את חולשתו.

מזוז היה צריך להבין כי אי אפשר לסמוך בבחירות במרכז רק על בורא עולם, כאשר נשאל מזוז מי תומך בו אמר "בורא עולם".


ליברמן 
גנב המנדטים מאבד מיכולתו לחזור למרכז הבמה ומתברר, כי הוא איבד את הט'אצ עם הציבור הישראלי ובמיוחד עם הימין.
מאז האיחוד עם הליכוד ליברמן מגלה, כי ככל שהוא מדבר יותר הוא נפגע, היהירות והשחצנות סובבו את ראשו. כעת גם החרדים, אלו שהוא בנה על שיתוף פעולה איתם, גם הם הבינו שלליברמן אין מילה. זהו ליברמן שכבר הודיע על סולחה עם החרדים רק בחודש ספטמבר האחרון. לאחר ההפסד הצורב בירושלים עם מועמדו משה ליאון, במשך שנתיים לא דיבר עם ליצמן. השבוע הוא בישל ספין קטן ומעל במת מליאת הכנסת נכנס בגפני בצורה גזענית, גפני לא נשאר חייב, והתוצאה היא שיש ווטו חרדי על צירוף ליברמן לממשלה, בכיר חרדי אמר 'אנחנו את לפיד מכירים אך ליברמן התגלה כטראמפ הישראלי'.

 

ליברמן רואה לאן נושבת הרוח וזורק משפט, פעם הוא נגד הערבים, ואחר כך הוא בעד תהליך, פעם הוא נגד קרי, ואחר כך הוא רך כחמאה מול מי שצידד בארדואן בצוק איתן, פעם הוא שותף נאמן של החרדים, ואחר כך הוא הופך להיות שונא חרדים, בקיצר ליברמן הוא טראמפ הישראלי.


בלוף העינויים של השב"כ:

 

הטרור היהודי בא מקבוצת שוליים קיצונית וממוסדת, רבני הקבוצה נתמכים  בתקציבי המדינה בין במישרין ובין בעקיפין, כאשר נעצרו חשודים מהמחתרת הנוכחית, עוד לא התייבשה הדיו מעל הודעת המעצר ומייד הופיעו הודעות על עינויים בין מתוך המשפחות ובין מעורכי הדין שכולם מגיעים מאותה הקבוצה.
מיד הופיעו סרטוני אימה של עינויים והדגמות.
הפגנות של אותם גורמים אורגנו מול ראשי השב"כ והפרקליטות ואחת הטענות שהופיעו בתקשורת הייתה שכל הנחקרים טענו אותם טענות מבלי שהם ראו אחד את השני טענה שנראתה נכונה, אך מנגד, האם הטרוריסטים לא הוכנו מראש שביום שיעצרו לחקירות לטעון את כל הטענות האלו? אם היו במעצר כיצד יצאו החברים שלהם בעדויות על עינויים במעצר? האם באמצעות טלפתיה או שהיה סגור מראש כי אלו יטענו כך במידה וייעצרו?
מיד עם המעצרים יצאו מנהיגי הימין הסהרורים כנגד החטיבה היהודית בשב"כ ודרשו לסגור אותה, כל הקמפיין היה מסודר ונראה שגם ההפגנות שמונהגות ע"י נוער הגבעות .

אומנם יש כאלה בימין שהצדיקו את הקו של תג מחיר כדי למנוע התנתקות נוספת, וכן יש כאלה שרוצים לראות נקמה יהודית, אבל כל אלה שתומכים בטרור היהודי הם מורדים במלכות, הם אינם מכירים במדינה היהודית, הם רוצים מדינת הלכה .


הפיגוע בתל אביב

 

מיד כשהתברר כי הטרוריסט הוא ערבי ישראלי  הסבירו לנו כי הוא משובש נפשית, והפיגוע הוא עקב כך שבן דוד שלו נהרג ע"י שוטר, אז בואו ונזכור מי הם אלה הקוראים לטרוריסטים לוחמי חופש, ומי הם אותם מנהיגים של הציבור הערבי הישראלי המסיתים נגד הממשלה והמדינה.

חנין זועבי, אחמד טיבי, וכן עודה, המנהיג הקיצוני הלבוש חליפה ויש לו חיוך מקסים, זוכרים שסרב להיכנס למשרדי התנועה הציונית בניו יורק?

אלה מסיתיך ישראל! הם הקרקע שבה נולד וגדל המרצח הזה, ולא תעזור כל הקוסמטיקה שאנחנו נעשה.
אין להכליל את כלל הציבור הערבי, אבל גם אין כל ספק שמנהיגי הציבור שלו הם הדלק המסית כנגד המדינה, הם הבסיס הרוחני-תרבותי לטרור הגדל בשולי החברה הערבית בישראל.


ארדואן

 

נשיא טורקיה מספק עוד אמרה מעוררת מחלוקת. לאחר שנשאל אם ניתן לאמץ משטר נשיאותי בטורקיה, ארדואן השיב: "זה אפשרי, גם היטלר עשה את זה עם המפלגה הנאצית והצליח".

ארדואן נתלה בהיטלר כי הוא אינו שונה ממנו, הוא לבוש יותר יפה והתמונות היום צבעוניות ולא שחור לבן, אבל ארדואן הוא פאשיסט כמו היטלר  והוא מצטייר כנשיא שמסוגל להוריד מטוס רוסי, וכן לשלוח לעזה את המרמרה רק כדי לחמם את האזור, זהו ארדואן הנאצי, ועכשיו זה כבר מפורש: הוא רוצה להיות הלכה ומעשה כמו היטלר.


דני נוימן:

 

דני נוימן הוא סיפור עצוב: אחד משחקני העבר הטובים שהיו בארץ. אחרי הפרישה מכדורגל היה פרשן ברשות השידור ומתברר שבמקביל מאכר קטן ולא חכם. דני נוימן היה במשך שנים פעיל בליכוד, מעמודי התווך של מחנה ריבלין, מבאי ביתו של הנשיא.
השבוע, בתחקיר של חיים ריבלין בערוץ 2 , רואים כיצד נוימן אוכל לוקש גדול; הוא אומנם הרוויח אלף דולר אבל דחילאק דני,  יש היום גוגל\פייסבוק, תרים את הטלפון שלך תרשום את שם החברה או הנושא ואתה מבין שאין כלום, עכשיו החליפו לך את השם דני קצלאקה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אין זוהר במיקי !

אריק זיו ויזר

קלון וקאם באק

אריק זיו ויזר

הקוסם הפך ללוליין – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

המקרתיזם של סתיו שפיר

אריק זיו ויזר

ריבלין על מערכת המשפט : מהפכה "פוסט-דמוקרטית".

אריק זיו ויזר

החזון של ישראל  "האי-פרדות" מעזה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן