22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

"הנאנסת שהתאהבה באנס"

הקשר שבין בחירות '81 לבחירות 2015 ושמעון פרס

 

 

 

1.שנת 81, עצרת בחירות של המערך, שמעון פרס הצעיר יחסית מנסה לדבר אל לב ההמון. מזרחי אחד בשם חנוכה מנופף למולו בתנועה מגונה ופניו של פרס קורנים. "תנועה מזרחית מגונה" מכנה אותה פרס ומגייס אותה אל תעמולת בחירות שלא צלחה. למה מזרחית? כי זה יביא מנדטים. באותה תקופה סוערת מעמידים המזרחיים מראה בוהקת מול האליטה האשכנזית. א.ב יהושע מכנה אותם אספסוף ותמה על ניסיונו של פרס לחלק פרחים בתחנה המרכזית; פרס עצמו שופע מחמאות וקורא להם חומיינים, הוא מציע להם לחזור אחר כבוד לאיראן ומביט בהם כאזרחים סוג ז'; דו דו טו פז – כך בגין – מחייה את השפה העברית ומכנה אותם צ'חצ'חים שאולי מאיישים את הש.ג והעיר המזרחית נבוכה.

יחצ"ן עבר של של פרס, העיד פעם שפרס יצא לשווקים במטרה לחטוף את העגבניות. רצונו היה למנף את עצמו בעזרת "אספסוף ימני" שיזרוק עליו פיגולים של עופות ועגבניות ובכך לדחוף את אנשי המרכז שמאלה. בדיוק כמו "ביבי מטורף" שמכניס את הימין למגננה והתלכדות, עגבניות וברבריות ימליכו את האיש שלא ראוי, לכהן כראש ממשלה ואכן, שנה של הנהגה לאחר רצח רבין דבר לא קרה. לא התעלסנו עם הפלסטינים כפי שמייחל השמאל ולמעשה חוץ מהתגברות הפיגועים אחרי חיסולו של ה"מהנדס" יחיא עיאש, והמלכתו בדיעבד של ביבי, פרס נחל כישלון חרוץ.

 

2. שנת 2014, מצעד האירועים השבועי של המדינה מספק לנו מקרי בוחן מרתקים על המדינה הקסומה שלנו. את המצעד פתח, איך לא, הגברת הראשונה, אייל גולן שברוב חוצפתו העז לקרוא לבנו בשם 'יאן' וזכה למתקפה חסרת תקדים משמונה מליון אזרחים שחשו באחריות לגורלו של יורש העצר. כמו בהקשר ישיר למתקפה על המזרחי המצליח, ניסה הצבע הלבן של המדינה להחיות מחדש את גוש השמאל והשמועה סיפרה על קריאה נואשת לאזרח שמעון פרס שירוץ בראש המחנה המיואש. אותו פרס החתום על הסכמי אוסלו שגם השבוע שילמנו בדם את קיומם נקרא אל הדגל כביכול היה בגין המהולל או כחלון 2014. אות הקלון של השמאל כבר כאן: לא די בכך שאדריכל אוסלו כבר כיהן בתפקידים מגוונים, כולל ראשות הממשלה וכס הנשיאות. כעת,  הוא אף נקרא לחזור ולהוביל שברי מפלגות סהרוריות המזדנבות אחר ביבי.

ביקום אחר היה נשלח פרס אל מחוץ לדפי ההיסטוריה ובמקום לקבל במה שתמיט עלינו את אוסלו ותבצע שחיתות פוליטית כמו התרגיל המסריח הוא היה הופך לאדם אנונימי שבינו לבין ראשות הממשלה אין קשר ולו המקרי ביותר, אך בישראל כמו בישראל, שולטת תרבות של "כחגבים היינו בעיניהם" והחתרן הבלתי נלאה, איש הכן ולא, הפך לנשיאה התשיעי של מדינת ישראל. למחוזר על ידי ראשי מפלגות. מסתבר, שהערסים והפרחות כבר לא יהיו האליטות החדשות. לחיי המזרחיים.

 

3. דינה בתו של יעקב נאנסה באכזריות על ידי שכם, תושב העיר שכם. חמור, אבי שכם ניגש יחד עם אנשי עירו אל אוהלו של יעקב ובפיו הצעה מפתה "הרבו עלי מוהר ומתן ותנו לי את הנערה לאישה. והארץ תהיה לפניכם- שבו וסחרוה, והאחזו בה".  חמור החמור מציע ליעקב להפוך למחותנים אחרי שבנו אנס את בתו. יעקב אבינו מחריש אומנם עד בואם של בניו אך אלה מבינים יפה כי "נבלה עשתה בישראל" ואחרי דיל על ברית מילה שהם סוגרים עם העיר שכם,  שמעון ולוי נכנסים ו"כלי חמס מכרותיהם" הם, כמו חולית ההגנה המפורסמת, משיבים את כבודה של דינה.

שמעון פרס אנס את מדינת ישראל. הוא אנס אותה באלטלנה כשידע על ביטול ההסכם עם האצ"ל. הוא אנס אותה באוסלו כשחתר תחת רבין עד לכהונתו שלו וחתימה על הסכם הדמים. הוא אנס את הפוליטיקה בתרגיל המסריח ואחרי כל זאת,  ניגש פרס, פעם אחר פעם,  והציע שנהפוך למחותנים. הוא ימשול בנו ויהיה נשיא. חמש עשרה שנה כחבר כנסת הפכנו עם ישראל ושמעון פרס למחותנים. חמש עשרה שנה של אונס. ועכשיו, תושבי העיר שכם, אנשי השמאל, מפנטזים על פרס בראש המחנה. משל היה פרס לשמעון ולוי ולא לשכם בן חמור. וכשראו אחי דינה את אחותם הנאנסת שאגו "הכזונה יעשה את אחותנו?"

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלון אלראי ניצח אתמול בגדול בבחירות שהתקימו לרשימת הליכוד למועצת העיר העיר נתניה .

אריק זיו ויזר

תעשיית הקנאביס כמראה כלכלית; המשק הישראלי צריך את הליכוד בראש

פכ"ל

EU leaders congratulate PM Netanyahu on the vaccines operation

דניאל נחמיה

כ- 550 איש הגיעו למימונה המסורתית של קובי ומירי נבון

אריק זיו ויזר

בחירות קריטיות באילת: גבי קדוש מועמד הליכוד

דניאל נחמיה

יחידת 101 של הליכוד

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן