26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

המשבר הפוליטי בלבנון – טוב ליהודים או -רע ליהודים?

תובנות

טלטלה בלבנון – אחד עשר שרי החיזבאללה  התפטרו ממשלת לבנון, בזמן שראש הממשלה סעד אל-חרירי, שהה בבית הלבן בפגישה עם אובאמה.

הדעה הרווחת היא כי-ההתפטרות התרחשה, על רקע חששם של שרי החיזבאללה, מפרסום דו”ח רצח רפיק אל-חרירי (אביו של ראש הממשלה הנוכחי), ע”י בית הדין הבינלאומי, שדן בנושא.

וכעת – נשאלת השאלה -האם ההתרחשות הזו טובה לישראל או -רעה לישראל. ככלל – כל אי-יציבות אינה טובה לאזור כולו, אבל – אני מציעה נקודת מבט אחרת על העניין  – אם שרי החיזבאללה פורשים ממשלת לבנון, הרי שהשפעתם על המתרחש בה, מתבטלת, וזה – מצויין לישראל ! כך תקטן השפעתה של אירן על המתרחש באזור , וגם זה – מצויין לישראל.

ישראל – לא צריכה לעשות דבר, מלבד להיות כל הזמן עם היד על הדופק, משום שעל אף האמור לעיל – זהו בהחלט מצב רגיש, אשר ההשלכות שלו על האזור כולו, וההתפתחויות ממנו – עלולות להיות בלתי צפויות.נקווה שהן תהיינה לטובת ישראל, בסופו של יום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

העיסקה להצלת שליט או – העיסקה להצלת לבני/מאת: שוש הלוי

אריק זיו ויזר

ההחלטה להעלות את גיל הפרישה של נשים ל-67 -מתכון לעוול חברתי

אריק זיו ויזר

ההצהרה של גולדסטון – מעט מדי, מאוחר מדי

אריק זיו ויזר

שלושים שנה לפרוייקט -“נערי רפול”

אריק זיו ויזר

המניע הנסתר של איראן

לשחרר את גלעד שליט עכשיו !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן