19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הממשלה אישרה הצעה שיזם גדי יברקן

ממשלת ישראל החליטה אתמול יום א’ לאשר תקנים לעוד 13 קייסים צעירים, וכן לתת להם סמכויות חוקיות לבצע טקסים דתיים, לרשום נישואין ולערוך חופות, ולבצע ברית מילה לפעוטות. החלטה זו פותרת מצוקה שהיתה בקרב בני העדה האתיופית בשנים האחרונות.

מבחינתנו כליכודניקים יש חשיבות ל”הורים” של ההחלטה הזו. היוזמה היא של חברנו הנמרץ גדי אברקן, שידע לזהות את הפתרון הנכון לבעיה שמטרידה את בני העדה האתיופית, אליה הוא משתייך. גדי החל להזיז עניינים, אך נתקל במכשולים בירוקרטיים גדולים וכבדים. הוא הצליח לגייס לעזרתו את עוזי דיין, שפתח דלתות למענו ולמען השיפור והשידרוג לעדה האתיופית. המאמצים הרבים והקשים שנמשכו חודשים רבים, זכו היום למענה ופתרון בהחלטת ממשלה, שבעקבותיה ייקבעו סעיפי תקציב מתאימים.

להחלטה זו של הממשלה יש היבט רחב יותר, מעבר לתחום המצומצם של העדה האתיופית. בשנים האחרונות קשה מאוד לחברי מרכז הליכוד להשפיע ולשנות דברים במדינה ובממשלה. מאז החלטת ביבי לגמד את מרכז הליכוד ולכרסם בסמכויות של חברי המרכז, רבים שניסו לחולל שינויים הרימו ידיים ביאוש. רוב השרים של הליכוד חדלו להתיחס לשולחיהם חברי המרכז בכבוד הראוי שהיה מקובל לפני גזירת נתניהו. ההצלחה הנוכחית של גדי אברקן עם עוזי דיין נותנת תקוה לכך שאולי עוד לא אבדה תקוותנו ויכולתנו להשפיע. אם גדי יברקן הצליח – גם פעילים חרוצים ומסורים אחרים יכולים להצליח. לכן אפשר לראות בהחלטת הממשלה הזו שי לחג שהעניקה הממשלה לכולנו בליכוד, ולא רק לעדה האתיופית.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אופיר בר ויונת ספוז’ניק התארסו – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

בוגי תוהה מדוע להגיע לקונפליקטים

אריק זיו ויזר

תגובת יו”ר הליכוד העולמי למעצר החוליה בה חברים ערבים ישראליים:

אריק זיו ויזר

שגיב אסולין: “יש דור צעיר ואיכותי שמניף בגאווה את כל הדגלים החשובים לנו” /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

חגיגת הנצחון של רחמים מלול. כתב וצילם דודו חיים

אריק זיו ויזר

מדהלה והאתרוג התימני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן