32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

המזגזג הסידרתי

מיהו האיש שמתיימר להיות בר תחרות לראש הממשלה שלנו – בנימין נתניהו?

 

 

מתברר שהאיש הזה , שניצח את הבחירות המשמימות ב"קדימה", שאול מופז, הינו אדם שהיציבות ממנו והלאה.

 

האיש הצהיר בכל הזדמנות שהוא מתנגד לנסיגה חד-צדדית מעזה , מה שנודע מאוחר יותר כ"תוכנית ההינתקות" הזכורה לדיראון עולם, התכופף חיש קל תחת הלחצים הכבדים שהפעיל עליו ראש הממשלה לשעבר , זה שתלוי עכשיו בין שמיים וארץ – אבי "תוכנית ההינתקות" – אריאל שרון, והחל  לנאום בעד התוכנית, על כל גבעה רמה ותחת כל עץ רענן, רק כדי להישאר בתפקידו כשר ביטחון.

 

 

 

כשר ביטחון שמתפקידו היה לדאוג למיגון בתיהם של תושבי "עוטף עזה", סירב לעשות זאת , מתוך חשש שבמהלך הזה הוא יאותת שההינתקות הינה מהלך מסוכן העלול לסכן את תושבי "עוטף עזה" , מה שהתברר מאוחר יותר כסיכון מוחשי לחלוטין.

 

 

 

האיש הזה שהיה מופקד על ביטחון ישראל, העדיף את הצלחתה של "תוכנית ההינתקות" השערורייתית , על שלומם ובטחונם של תושבי "עוטף עזה".

 

כשר ביטחון , זכור גם הכישלון שלו לחלץ את חייל המג"ב מדחת יוסף , שהושאר לדמם למוות בקבר יוסף, בספטמבר 2010.

 

בשנת -2008 הצהיר מעל כל במה שעל ישראל לתקוף באירן. היום – לאחר שנבחר להוביל את "קדימה" , הוא מעז להאשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהשמצה פרועה, כאילו  המציא את האיום האירני רק כדי להסיט את תשומת הלב של הציבור מהנושאים החברתיים.

 

 

בתקופת כהונתו כשר תחבורה , ירדה ישראל במידרג הבטיחות התעופתית שלה, לדרגת -"עולם שלישי", בעקבות תאונות ואסונות תחבורתיים רבים.

 

אגב , אנקדוטה מעניינת , מי שמונה לרמטכ"ל ניסה מספר פעמים להתקבל לקורס קצינים , ונכשל, עקב נתונים אישיים נמוכים. בסופו של דבר,  הסכימו מפקדיו בצה"ל, לקדם אותו בזכות תרגיל שביצע בשטח.

 

האיש הזה שהצהיר מעל כל במה תקשורתית אפשרית , כי -"ליכוד זה בית , ובית לא עוזבים", ושלח מכתבים לכל מתפקדי הליכוד, בהם הוא ביקש את תמיכתם בו בפריימריס לראשות הליכוד, לא מיצמץ אפילו לא שניה אחת , וללא היסוס קפץ על העגלה הדוהרת במעלה המנדטים של "קדימה", עוד לפני שיבשה הדיו על נייר המכתבים.

 

בכל ההתנהלות שלו ,  ניכרת חוסר היציבות שלו, הדרך המזגזגת שלו, וראיית קידום האמביציה האישית שלו לפני זו של הציבור.

 

האיש הזה , חסר היציבות וחסר חוט השידרה , מתיימר כעת להנהיג את מדינת ישראל.

 

זה לא יקרה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טביעת אצבעות של הממסד

ניסים עוג'ר

בין החלת ריבונות למדינה פלסטינית

מנדי ספדי

ביטחון ישראל /מאת:משה קאריו

אריק זיו ויזר

מחיר החופש – ג'ונתן פולארד VS מדינת ישראל

אריאל אילוז

פרשת בשלח : המיצר שבמצרים, הביטחון שבהרגל

אלי כהן

זאב בן יוסף על השמאל הלאומי ושברו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן