26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

“הם לא מקשיבים” – יומן פוליטי – אריק זיו

האם הליכוד הופך אשכנזי,ועדת הבחירות נכנעה לבריונות של שלום שלמה,מפלגת העבודה נעלמת מהזירה הפוליטית, עוד שבוע של מערכת בחירות עבר. בסופו של יום נרשמו 149 מועמדים לבחירות המקדימות בליכוד. מנהלת הליכוד מובילה להצבעה באמצעות המחשב. ועדת הבחירות החליטה השבוע להאריך את מועד רישום המועמדים. מתברר כי בהצבעה הראשונה הועדה לא אישרה את ההצעה, לאחר מכן יצאו חלק מחברי הועדה מהבניין להפסקה ובזמן זה הגיע יועצו של נתניהו שלום שלמה וכפה על הצבעה חוזרת. כך עברה ההצעה כאשר לא כל חברי הועדה נמצאים.

ערפל כבד שורר על שיטת הבחירות. בסוף שבוע שעבר החליט נתניהו על הגדלת מספר הסימונים. בועדת החוקה ההצעה לא עברה. הנושא שעלה לדיון היה כיצד לסמן עולה חדש והסמכות ניתנה להצעת היו”ר. באם אנו לוקחים את מה שקרה בעבודה כאשר בוטלו השיריונים צריך להיזהר כי ההצעה חייבת לעבור מרכז, וכן יש טעם לפגם כאשר משנים את חוקי המשחק תוך כדי בחירות.

בבחירות בתל אביב מתמודדים שלושה מועמדים : עמנואל ויזר המסמן את הקו האידיאולוגי, אופיר אקוניס העסקני ואילו אהוד דנוך הביצועי. המאבק העיקרי המסתמן הוא בין אהוד דנוך לאופיר אקוניס. אקוניס, סמנכ”ל ההסברה בליכוד, היה מועמד מוביל בתל אביב כאשר לא היה מתמודד רציני נגדו עד אשר דנוך הודיע כי הוא מתמודד על משבצת המחוז. דנוך יצר סחף בתמיכה שהוא מקבל ובכך יצר מאבק ברור בינו לאקוניס ועמנואל ויזר .

בעיתון הארץ מופיע מאמר של מזל מועלם כי נתניהו חושש מתדמית של מפלגה אשכנזית.
סוף מעשה במחשבה תחילה. במסגרת נפילת הכוכבים על הליכוד התרענו על המצב אך בקירבת נתניהו העסקים כרגיל – “הם לא מקשיבים” ואילו עכשיו הם מבינים כי צריך גם מועמדים מזרחים.
נתניהו פנה לדוד לוי והוא סרב. נשארו שני דרכים : האחת דרך אחת המחוזות והשנייה דרך חברי כנסת המזרחיים.

קדימה
ציפי ליבני קפצה השבוע שוב. כזכור, לאחר שנבחרה ליו”ר קדימה דרשה מאולמרט ללכת לנשיא לאלתר. אולמרט הלך, ציפי נכנסה לספירת ימים ונכשלה בהקמת ממשלה.
הרי היה ברור כי אם ציפי הייתה מסתכלת על לוח השנה ורואה את החגים היא הייתה מבקשת יפה מאולמרט שילך לנשיא אחרי החגים.
השבוע שוב אצה לה הדרך לציפורה. רק מזוז הודיע כי הוא הולך להגיש כתב אישום וציפורה דרשה מאולמרט שיתפטר.
ציפורה כמשפטנית יודעת כי אולמרט זכאי לשימוע לפני שיפנה את הכיסא. היכן הייתה ציפורה בכל תקופת החקירות ? האם הכיסא קורץ ? דבר אחד בטוח הוא – אין לה סבלנות.

העבודה
חבר בעבודה אמר לי השבוע די נגמרה המפלגה, ברק הרס אותנו ונשארנו כגלגל חמישי של אולמרט, דבקנו בכיסא והעם עוזב אותנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בנט עושה שרירים על נתניהו

מי הם מקבלי השלמונים על פי איילה חסון?

אריק זיו ויזר

מי ימצמץ ראשון

אמסלם צודק נתניהו לא ! 

אריק זיו ויזר

דו”ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר

למה ליכוד משה פייגלין מקור ראשון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן