32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הליכוד לא מפקיר חברים בבחירות המוניציפליות

מפיקים לקחים ומונעים את הבעיות של הבחירות המוניציפאליות
זאת בשורה מצוינת : הליכוד כמפלגה עשה הפקת לקחים  מאוד חשובה בזירה המוניציפאלית. שכן, התנועה הייתה תחת מעיין מלכוד : מצד אחד לחץ של גורמי אינטרסים ומצד שני על מנת לא לפגוע בראשי ערים מכהנים או בפעילי ליכוד מסורים שלא תמיד תואמים את רשימות הליכוד או רשימות של מועמדים לראשי ערים. על כן, הוחלט על פי הצעה של ח"כ דוד ביטן ששתי סיעות ליכוד ירוצו ברשויות מוניציפאליות.
הדבר הוא דבר מצוין : בעבר היו מועמדים אטרקטיביים בערים מסוימות שנאלצו לרוץ ברשימות עצמאיות. אותם מועמדים הוכיחו כי הם יודעים להביא מנדטים. אלא שהיום הם לא צריכים לרוץ עצמאית : הליכוד נותן חסות לכולם. בהסכמה כמובן של הועדה המוניציפאלית.
אך שימו לב, יש כאן פגם שחייבים לתת עליו את הדעת : כאשר מועמד רץ לראשות העיר או המועצה ומקבל תמיכה או מימון של הליכוד ובמקביל אליו רצה רשימת הליכוד – מח"ל יכול להיווצר מצב שראש הרשות הנבחר משאיר את סיעת הליכוד מחוץ לקואליציה למרות המימון שקיבל. בבחינת מצב : ניצלתי את כספי הליכוד ועכשיו אשליכו אל האופוזיציה. לפיכך, חובה שייחתמו הסכמים קואליציוניים לפני הבחירות בין מי שמקבל מימון מהליכוד לבין סיעות מח"ל השונות.
הרי, לא יעלה על הדעת שבעיר שבה ייבחר ראש עיר שנתמך על ידי הליכוד סיעת הליכוד תהיה מחוץ לקואליציה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כותב הכתבה אריק זיו, תרשה לי לפתוח בכך שאת נעל בן נעל,-יוני פרי/טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

בוגי הפתיע את יוני אטיאס

אריק זיו ויזר

מסתמן מתמודד חזק ומשמעותי למחוז דן

אריק זיו ויזר

ח"כ חוטובלי אנחנו לא נהפוך לקדימה ב'/מאת: משה ספיבק

אריק זיו ויזר

פתיחת מטה מועמד הליכוד יוסי בן דוד לראשות העיר טבריה/צילום:קאמרה תקשורת

אריק זיו ויזר

מזל טוב לחברנו, רפאל טרבלסי ליום הולדתו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן