26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

הליכוד וגל הירש – חייבים יחד

עומר אריכא סבור כי על הליכוד ועל גל הירש לרוץ יחד והוא מנמק בפירוט למה

 

גילוי נאות: לקחתי חלק בהפגנות למען הפסקת עינוי הדין של גל הירש. אני, כמו רבים, מאמין שנעשה לו עינוי דין חמור ומעורר אימה. כאשר שמעתי שגל מתכנן להיכנס לפוליטיקה, עלצתי. כאשר התפרסם שהוא שוקל לחבור ליעלון, פניתי אליו וקראתי לו שלא לחבור לתל"ם. האמנתי ועודני מאמין שגל הירש, כאיש המחנה הלאומי צריך להשתבץ ברשימת הליכוד, אך משבחר ללכת בדרך עצמאית והקים את מפלגת מגן בראשותו, אמרתי בפניו את דעתי לפיה זה לא מה שהפוליטיקה כיום צריכה. המערכת זקוקה לאיחודים, לא לפיצולים.

גל הירש אמנם לא עובר את אחוז החסימה לבדו, אך מועמדותו לכנסת רצויה לדעתי בקרב רבים בציבור. פשוט לא באופן הזה. לכן אני מאמין, שהליכוד צריך לפנות לגל הירש ולהציע לו ריצה ברשימה משותפת.

להירש ולליכוד יש מניעים משותפים: הירש מבקש לתקן את מערכת אכיפת החוק ובעיקר את המשטרה, שבריקבונה טפלה נגדו עלילה מרושעת כדי למנוע את מינויו למפכ"ל. נתניהו אומר בכל פעם שהמערכת רקובה, שיש פוטש מתוך המנגנון שנועד להפיל את שלטון המחנה הלאומי. הן לנתניהו והן להירש נעשה בעבר ובהווה, עוול חמור באמצעות מערכת שלטון החוק. עלינו לאחד כוחות. להציג חזית משותפת למען תיקון מערכת החוק בישראל.

אל מול האיחוד הציני והפלטפורמיסטי של גנץ ויעלון, עלינו להקים איחוד ערכי, איחוד אמיתי. איחוד שיקדם תיקון אמיתי ויציע סט ערכים שהציבור הרחב יוכל להזדהות איתו: תמיכה בנתניהו והירש מחד, ותמיכה בהירש ובנתניהו מאידך. כל זה בלי שאחד יפגע בשני. אל מול האיחוד בשמאל שלא משנה את מפת המפלגות, עלינו ליצר איחוד שיגדיל את המחנה הלאומי וישנה את התמונה הפוליטית.

גלעד ארדן, מבכירי תנועתנו, מבכירי השרים בממשלת הליכוד, קרא בעצמו לשריין את הירש ברשימה. לא ברור למה זה לא יצא אל הפועל. עכשיו צריך להשיב את קריאתו של ארדן למרכז הבמה, ולהקים רשימה משותפת לליכוד ולמפלגת מגן. צריך לאחד את המחנה הלאומי, אחרת נסיים את הבחירות בלי היכולת להקים ממשלה שכולה אנשי ימין. אסור לנו לחזור על הטעות של 2013. אסור לנו עוד ממשלה שבה השמאל יסנדל אותנו, כי מפלגות נגסו במחנה ולא עברו את אחוז החסימה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בהיכלי המשפט יש צדק?

אלי כהן

הקאונטר למיכאלי, צברי, גוטווין ויחימוביץ'

מתוך פוסט של אלי חזן

ארדן מספר 2 ? הבדיחה על חשבוננו

ושוב, אובמה מתערב בפוליטיקה הישראלית

Gilad Trugbild

בשם דור ההמשך

אלי חזן

או"ם, שמום ומדינת החמאס

דילוג לתוכן