28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכוד באפרת – התקדמות והתרחבות

בשבוע שעבר התקיים ביישוב אפרת כנס פוליטי והרמת כוסית של הליכוד באירוע השתתפו שר התקשורת והרווחה משה כחלון, חברת הכנסת מירי רגב, חבר הכנסת דני דנון, חבר הכנסת יריב לוין וכן המועמדים לכנסת הבאה מטעם הליכוד ויו”ר הסניף באפרת ד”ר עמנואל נבון (משבצת עולים) ומשה פייגלין. את האירוע הנחה יהודה גליק יו”ר סניף הליכוד בחברון.

 

 

בפתח הדברים דיבר שר התקשורת והרווחה משה כחלון, וסקר את הישגי הממשלה בשנים האחרונות. הרפורמה בשוק הסלולאר חוסכת לכל אזרח מאות שקלים בכל חודש. שבירת השוק הסגור קידמה את חירות הפרט, ומאפשרת יותר חופש צרכני וצרכנות נבונה יותר. עוד דיבר כחלון על מדיניות משרד הרווחה והנגשת השירות לשכבות החלשות, ולמנוע את מצב “תרומות הראווה” המצולמות של עמותות שונות.

חבר הכנסת יריב לוין דיבר על השינוי שנעשה בהליכי קבלת ההחלטות, עם לפני זמן לא רב שלט הדרג המשפטי והפקידותי ומנע מהשרים לקדם את מדיניותם. במצב זה רצון הציבור שהובע באופן דמוקרטי לא בא לידי ביטוי. בכנסת זו נעשו שינויים גדולים בתחום מינוי השופטים והפקידים, ויכולת המשילות הדמוקרטית הופכת לשקופה יותר והוגנת יותר.

חבר הכנסת דנון הביע שמחה על ההתעוררות הפוליטית של בגוש עציון, ואמר כי יש בגוש אנשים אכפתיים וציוניים מאד והגיע הזמן שקולם ישמע בפוליטיקה הישראלית.

לאחר מכן נאם ד”ר עמנואל נבון והודיע על התמודדותו על משבצת העולים לכנסת ה-19. “מאגרי העלייה המשמעותיים האחרונים שנשארו הם בצרפת ובארה”ב, אך קבוצות אוכלוסיה אלה לא זוכות כלל לייצוג פוליטי בארץ, למרות שגם בארץ קהילות אלה יש להן אלקטורט משמעותי ” אמר ד”ר נבון “אני מאמין שייצוג קהילות אלה בליכוד יוסיף לליכוד כוח בבחירות  כלליות לכנסת”.

חברת הכנסת מירי רגב סקרה קצרות את המצב הפוליטי, ואמרה כי שר הביטחון קורץ לקדימה. האמירות של ברק בנושא ההתנתקות אינן תואמת את מדיניות הממשלה, ואין בהן מאומה אלא ניסיון למצוא חן בעיני מפלגות אליהן הוא יוכל לחבור ולצלוח את אחוז החסימה. אין לו קשר למדיניות הליכוד, והוא נטע זר בממשלה זו.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

‘המטה החרדי בליכוד’ בעד החייל החרדי, יהדות התורה נגד

אריק זיו ויזר

דברי יו”ר סניף הליכוד בצפת שוקי אוחנה

אריאל אילוז

המטה החרדי בליכוד נפגש עם סגן שר הביטחון

אלי חזן

אימו של אפי להב מירושלים נפטרה

אלי חזן

יחסי האיחוד האירופי – ישראל : שנה חדשה, עידן חדש ?

אריק זיו ויזר

ידיד אמת אוסטרי לישראל בפרלמנט האירופי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן