26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכודניקים לא התחברו לניר ברקת

מדוע חלק מהאורחים הפנו את הגב לניר ברקת כאשר הגיע למימונה המרכזית באשדוד?

 

 

בין אירועי המימונה ברחבי הארץ הייתה גם חגיגת המימונה בבית משפחת בן זקן בניצוחו של משה בן זקן, יועצו של שר הביטחון. חברי כנסת רבים פקדו את החגיגה וכמובן יושב ראש הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין ושר הביטחון משה (בוגי) יעלון. כאשר השניים עזבו, לאחר חיבוקים וצילומים עם חברי הליכוד, הגיע ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. למזלו של ברקת ליוותה אותו קטי שטרית אשר עבדה קשה להביא חברים ולכן נמנעה מניר מבוכה גדולה יותר.

 

"הליכודניקים לא אוהבים את גינוני המלכות האלה וזו הסיבה שסובבתי לו את הגב ונמנעתי מללחוץ את ידו" אמר י' חבר מרכז ידוע. "מי שלא יאה לו להצטרף לשר הביטחון וליו"ר הכנסת, לא ראוי ליחס חם מאיתנו" הוסיף.

 

כל זה בלט עוד יותר כאשר ממש לאחר כניסתו של ברקת, הגיע למקום חבר הכנסת מיקי זוהר שהתקבל במחיאות כפיים וחיבוקים. לזוהר, שידוע בקשר הקרוב עם בני הדור הצעיר, לקחו כמעט עשרים דקות עד שהצליח להיכנס ועבר אחד אחד והודה לתומכיו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תא הליכוד במרכז הבינתחומי : בונים אימפריה

אריק זיו

השרה לענייני תשומת לב

אריק זיו ויזר

מחיר בגידת המתנחלים

סער תומך בשטרית בהתמודדות לכנסת

אלי חזן

ואלו שעשו את ההבדל : מארק, אהרון ורווח כמקרי בוחן

עינר אביב

בבית שמש חגגו את הגבורה עם השר ישראל כץ

אלי חזן
דילוג לתוכן