26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הכי עוזי שיש… / מאת: יואל כהן

עוזי, אחינו היקר,
לפני שנה נדם לבך. לפני שנה נדם לבנו, לב משפחת כהן המורחבת. נפרדנו ממך בכאב גדול, וכמו מסרבים להאמין שאכן חלפה לה שנה.

הייתה זו שנה קשה מאוד של געגועים וכאב. אין יום ואין שעה שלא חשבנו עליך ותהינו מה היית אומר, מה היית עושה במצבים שונים. ברוב המקרים די יכולתי לנחש את תגובותיך, שכן היית אחי מאז שאני זוכר את עצמי…

עוזי, חסרים לנו ימי שישי הנפלאים שהיו מוקדשים לציבור, בהם היית שומע את כל בקשותיהם ומשתדל לעזור כפי יכולתך. היית שליח ציבור אמיתי, הציבור אהב אותך והחזיר לך כבוד. חסרים לנו החגים בהם היינו נפגשים, האירועים המשמחים והפעילות הציבורית הרחבה.

כעת, כשלציבור אתה חסר הם פונים אלינו, אחיך היקרים, ומצפים שנעזור להם, כפי שאתה לבדך היית עושה. מעולם לא הערכתי, איזו מסירות נפש נדרשת להקשיב לכולם וגם לסייע להם, כשכל כולך אהבה ונתינה.

היית – הכי עוזי שיש, עבור אבא ואמא זיכרונם לברכה, עבור אחיך, עבורי, עבור רעייתך וילדיך שיחיו, ועבור הציבור שהיית כה מסור לו. בנית בעשר אצבעות וביזע רב קריירה מזהירה, קריירה שנועדה למלא את ייעודך בעולם – להיות עוזי כהן, זה שעוזר לכל אדם באשר הוא. לא ניסחת זאת אף פעם במשפטים ובנאומים , היית פשוט – ועל כך גאים היינו בך מאוד.

בספרות הסוד כתוב, כי בימי השבעה הנשמה מרחפת בבית בו גרה, ולאחר המשפט בפני ריבונו של עולם, נותרה לה שנה לקבל את גזר דינה ולמלא אותו…

משוכנע אני, כי עתה הינך מסתופף בצילו של הקב"ה, כשמימינך מיכאל ומשמאלך גבריאל, ואתה מתבשם מריחו של גן עדן, משקיף על כולנו ומחייך, כמו אומר: תתעסקו בעיקר ולא בטפל, אל תתעסקו בהבלי העולם הזה, תתעסקו בחסד ובגמילות חסדים – "עולם חסד ייבנה", כדי שתזכו לעולם הבא ותוכלו ליהנות מזיו אורו של הקב"ה.

אומרים, כי צדיקים אינם צריכים ציון וזיכרון, כי מעשיהם הם ציונם וזיכרונם. עוזי, מעשיך הטובים מלווים אותך ומעלים את זיכרונך הטוב בעיניי הבריות. אנו מנסים בשנה האחרונה להנציח את שמך למען הציבור ברעננה, שכה חייב לך, ובוודאי שלא למענך. אני מקווה ששליחי הציבור הנוכחיים בעיר ישכילו להנציח את זיכרונך כראוי, בעיר שכה אהבת. ואם לא, הרי שהקב"ה ישלם שכרך בעולם האמת, שכרך שם – רב מאוד.

עוזי, הרבה קרה כאן בעולמנו הקטן מאז הלכת, הרבה קרה במשפחתנו היקרה, ואין זה המקום והזמן להאריך. אני בטוח כי אתה משקיף מלמעלה ורואה הכול, דואג ככל יכולתך לציבור שכה אהבת, לאחיך, לכרמלה, לליאת ולנטלי, ולבניך: ליאור, רואי ושי, שהקפידו לומר קדיש לעילוי נשמתך במהלך כל השנה, בצורה מעוררת הערצה, כיאה לבנים המכבדים את אביהם גם אחרי מותו.

אנו, אחיך, השכלנו בעזרתך להיות אחים אמיתיים, התלויים, קשורים ואוהבים זה את זה. ואני משוכנע שנמשיך כך, למרות כל המכשולים והמכאובים שעוד נכונו בפנינו.

עוזי, אחינו האהוב,
בימים אלו, בהם מצויים עננים שחורים קודרים בדרום הארץ ועם ישראל נתון בצרה, כשחיילי צה"ל נלחמים על ביטחון העם והמדינה, ומוסרים את נפשם על קידוש ה', אתה תהיה שם מליץ יושר עבורם ותבקש מאת הקב"ה שיגן עליהם, שישמרם, שיצליח דרכם ויכניע צריהם בפניהם.

ועל משפחתך תבקש, שנמשיך להיות מאוחדים ומגובשים, שהקב"ה יסיר מעלינו כל צרה וצוקה, כל נגע ומחלה, כל שברון לב ודאבון רוח, ושנשכיל ללכת בדרכך – לגמול חסד ולדבוק במידותיו של הקב"ה.

יהי זכרך ברוך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשה אקטואלית:פרשת חיי שרה /מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

הרווח כולו לרמת גן

עינר אביב

יו"ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת אופיר אקוניס בפגישת פורום גליל גולן בצפת: "יש חשיבות רבה לקדם את הצפון בנושאים שונים"

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף עפולה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

חבר הנאמנים של "הליכוד העולמי" החליט: נתנגד להקמתה של מדינה פלסטינאית

אריק זיו ויזר

ח"כ אקוניס בשבת תרבות ברעננה: "לא נאפשר חמאסטן שנייה!"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן