33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

היעד הבא של פורום איתן

קידום הפריפריה והמגזרים המוחלשים/ מאת: אמיתי שיף, ליכודניק.


לאחר שכנס הפתיחה המרשים של פורום איתן בו נכחו כ-400 איש חברי ליכוד ותיקים וצעירים כאחד, ממשיך פורום איתן ליעד הבא שיעסוק בסיוע וקידום המגזרים המוחלשים והפריפריה.

באמנת העקרונות של הפורום בפרק העוסק בחברה מופיעים הדברים הבאים- “פורום איתן יפעל לצמצום הפערים בחברה הישראלית לחיזוק המגזרים המוחלשים בחברה ועידוד התעסוקה בהם. החוסן המדיני והכלכלי של החברה בישראל יהיה נגזרת ישירה של רמת ההשקעה בנגב ובגליל, פיתוח מקומות עבודה ותשתיות נגישות תחבורתית, ומוקדי תרבות”.

חברי הפורום עובדים בימים אלו על כנס גדול בספטמבר בו תינתן לציבור הזדמנות חד פעמית לקיים שיח יחד עם שרים וחברי כנסת בנושא קידום וחיזוק המגזרים המוחלשים בישראל, שמות המשתתפים עדיין לא פורסמו.

יו”ר ומייסד הפורום נעם סלע אמר לליכודניק: “הרבה אנשים מדברים על נושאים חברתיים, המטרה שלנו היא לא רק ליצור שיח אלא לקדם את השיח לכדי מעשים, אין ספק שממשלת ישראל ברשות הליכוד חייבת להוביל לראש סדרי העדיפויות את נושא פיתוח המגזרים המוחלשים בישראל יחד עם פיתוח הפריפריה, היום יש כמה יוזמות מאוד חיוביות של שרים וחכ”ים מתוך הליכוד אך צריך ואפשר לעשות יותר”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכודניקים החדשים והגזענות הישנה של מפא”י.

אריק זיו ויזר

הליכוד לא תומך במשה ליאון

אריק זיו ויזר

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בראשון לציון

אריק זיו ויזר

אורן חזן במסע דה-לגיטימציה נגד חברת הכנסת שרן השכל

אריאל אילוז

מפלגת הליכוד פועלת למען קהילת הלהט״ב בזירה הבין-לאומית

עינר אביב

הבחירות לראשות הליכוד בהסתדרות : מסתמן מהפך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן