32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

היסטוריה בתנועת הליכוד – הליכוד יפעל למניעת אפליה על רקע נטייה מינית

ועידת הליכוד הרביעית אישרה הערב (ה') כי תפעל נגד אפליה על רקע נטייה מינית. חברי הועידה אישרו את שינוי סעיף ה' בפרק ב', אשר קורא למניעת אפליה על רקע מין, גזע, עדה, דת, מעמד או השקפה – לסעיף נוספו המילים 'נטייה מינית'. השינוי אושר פה אחד בועדת החוקה של הליכוד והועבר לאישור הועידה.

 

 

קבוצת 'גאווה בליכוד' מודה לכל חברי התנועה – דתיים, מסורתיים וחילונים כאחד – על התמיכה בשינוי הסעיף. "תנועת 'הליכוד' הוכיחה באמצעות שינוי החוקה את מחויבותה לשורשיה הליברליים – מחויבות שמשתקפת ברוח פועלה של ההנהגה הבכירה ביותר של הליכוד בעת האחרונה, אשר באה לידי ביטוי בתמיכה ביוזמות חקיקה שנועדו למנוע אפליה כנגד להט"ב". מסר עו"ד אמיר אוחנה, היועץ המשפטי של קבוצת 'גאווה בליכוד'. "קבוצת 'גאווה בליכוד' שמה לעצמה יעד להכניס את השינוי הזה בחוקת התנועה מאז הוקמה לפני כשנתיים, ואנו שמחים לבשר שגם היעד הזה הושג בתמיכה רחבה ביותר של חברי ועידת הליכוד".

כזכור, ביום רביעי האחרון (18.12) עבר בקריאה טרומית בכנסת התיקון לחוק הפרשנות, אשר כולל איסור על אפליה על רקע נטייה מינית או זהות מגדרית. החוק עבר בתמיכה רחבה של חברי 'הליכוד', לאחר שעבר בתמיכת כל שרי הליכוד בועדת השרים לענייני חקיקה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מועדי הבחירות המקדימות

אריק זיו ויזר

עמי ג'רופי יוצא לדרך חדשה

אריק זיו ויזר

לוח מועדים לבחירות בסניפים

אריק זיו ויזר

נתניהו וישראל כ"ץ הורסים את הליכוד/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

עתירה לבית הדין של הליכוד לכינוס מרכז הליכוד לאישור ההסכמים הקואליציוניים

אריק זיו ויזר

יהודית בנד מתמודדת לועדת החוקה

אלי חזן
דילוג לתוכן