22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הוא פשוט צריך ליהנות מהרגע

ניר ברקת מגן הקרן החדשה, דני כץ הובס בל אביב, המסתננים מחכים לקיבוצים, עוזרים לאתר מידה, השביתה האחרונה בנמלים.

נתניהו יכול ליהנות מכל רגע בחודש האחרון. אז רגע, ברור שהוא לא נהנה. ישראל יכולה לעמוד בפני מלחמה לא פשוטה. אבל הוא יכול למצוא לעצמו כמה רגעים על מנת ליהנות מהדברים הבאים : מתנגדיו האשימו אותו באובססיה בנוגע לאיראן ובהעדפת שיקולים פוליטיים על פני מדיניות קוהרנטית והנה, מתברר כי לאחר כל הקמפיינים של השמאל ושל התקשורת, הוא צדק : איראן היא איום מרכזי כנגד ישראל ושאר המדינות הסוניות באזור. לא זו אף זו, הוא רתם לצורך העניין את נשיא ארצות הברית – הגדולה שבמדינות העולם.

נתניהו העמיד במשך שמונה שנים קיר ברזל כנגד המדיניות הקלוקלת של ברק אובמה, שתמך באביב האיסלאמי, והוביל ביחד עם קרי את ההסכם עם איראן. אז, כל מתנגדי נתניהו טענו שההסכם הוא הרע במיעוטו ונתניהו עושה טעות שמתנגד להסכם. בשבוע שבו טראמפ הודיע על ביטול ההסכם, אנו רואים המפגש את המפגש של נתניהו עם פוטין והתגובה נגד אירן בסוריה. אין ספק כי מעמדו של נתניהו ברמה הבינלאומית הוא מעמד על. לחשוב שהיינו צריכים לראות את לפיד ליד פוטין, או את גבאי ליד טראמפ.

השבוע כל אלה שמנסים להפיל את נתניהו קיבלו תשובה מוחצת למה נתניהו חשוב למדינת ישראל.

נתניהו כראש ממשלה יודע לנצח על התזמורת למורת רוחם של החמוצים.

ברקת והתעויוט

בתחילת הקדנציה יצא ניר ברקת בקול תרועה ולפיה הוא רוצה להחליף את נתניהו, לאחר שהבין כי נתניהו הוא המותג ומי שילך כנגדו לא יצליח בליכוד ומכיוון שבחינת ניר ברקת הליכוד היא האלטרנטיבה הכי טובה מבחינתו עכשיו, אז הוא שכר יועצת פוליטית בשם קטי שיטרית ובנה מערך אנשי ליכוד כדי לכבוש את הליכוד. כמו מכבי תל אביב בכדורסל לקראת השנה הבאה שהחליטה על קבוצה לליגה הישראלית וקבוצה טובה יותר ליורוליג, ברקת שכר שני צוותים : בעיריית ירושלים ניר ברקת מינה רק אנשי שמאל לתפקידים בכירים, אז לליכוד הוא מחזיק את קטי ואנשיה .

בעבר כאשר קדימה הייתה פופולארית ברקת הלך לקדימה, עכשיו הוא בפלטפורמה שנקראת ליכוד. לא זו אף זו, כדי לזכות בקולות בליכוד הוא הפך להיות ימני קיצוני הואיל ונפגש עם תומכי פייגלין כאשר במקביל ברקת נשען על הליכודניקים החדשים. לפי אריה קינג, חבר מועצת העיר ירושלים, ניר ברקת מסוכן למחנה הלאומי.

ואז יצא השמאלני לניר ברקת : השבוע עיריית ירושלים בראשות ניר ברקת מנעה פרסום של אם תרצו כנגד הקרן החדשה. כידוע, הקרן החדשה פועלת כנגד חיילי צה"ל וכנגד הליכוד, תנועת אם תרצו מובילה את המאבק כנגד הקרן החדשה ועיריית ירושלים מונעת את הקמפיין כנגד הקרן החדשה.

תל אביב במבחן

במשך שנים מהלך דני כץ אימה על חברי כנסת ושרים שהוא בעל קולות נחשב. אז השבוע התברר כי המלך הוא עירום : האיש של קטי שטרית והתומך מספר אחד של ניר ברקת התרסק בבחירות בסניפי תל אביב. דני כץ הריץ רשימה כנגד הרשימה המרכזית של סניפי תל אביב בראשות ארנון גלעדי ונחל כישלון טוטאלי. ארנון, שהצליח אחרי שנים לאחד את סניפי תל אביב ולהגיע לרשימה מוסכמת, גילה כי דני כץ לא מסכים עם הסכמה בתל אביב ומריץ רשימה נגד אחדות הסניף. ארנון שרצה הסכמה רחבה ניסה בכל צורה למצוא פשרה אך דני כץ זילזל בסניפי תל אביב והלך לבחירות . חברי הסניפים הצביעו והתוצאה היא אמון מלא ברשימה המוסכמת לדחייה ברורה של מה שמייצג דני כץ.

דני כץ לא קיבל אפילו 10 אחוז מקולות תל אביב.

פעילים בתל אביב רוצים לדרוש חיוב אישי מדני כץ : שיחזיר את ההוצאות המיותרות שגרם לליכוד.

ההערכה היא שהעלויות של הבחירות המיותרות מעל 30 אלף שקל.

אולי סוף סוף יבינו כי מה שמייצג דני כץ הוא מסוג הפעילים שאין להם כוח אז הם עושים רוח.

גם בתוך חוג תדמור שהוא הקים מבינים המובילים כי דני כץ הוא משא מיותר שגורם נזק.

גם במייסדים טוענים כי דני יוצר ריב ומדון בקרב הקבוצה בליכוד.

איפה איפה הקיבוצניקים.

למאבק אי גרוש המסתננים הצטרפו הקיבוצים בקול תרועה : "אנחנו נקלוט ונאמץ מסתננים רק אל תגרשו אותם". הייתה ציפייה כי הקיבוצים יאמצו אלפי מסננים, כפי שהם הצהירו בתקשורת.

וראו זה פלא : המאבק הצליח לקרן החדשה ולקיבוצים בחסות בג"ץ אבל אין הם קולטים את המסתננים. הם השאירו אותם בדרום תל אביב. כאשר שאלתי קיבוצניק השבוע מדוע אתם לא קולטים את המסתננים? הוא הביט בי וגיחך : מה נראה לך, שאנחנו נביא את הצרה הזאת אלינו.

איפה בוגי

מתברר כי לא אלמן ישראל. כאשר בוגי נטש את הממשלה והכנסת כל התקשורת חיבקה אותו. השבוע התברר כי הצמד נתניהו את ליברמן יודעים את העבודה, ומי זוכר שבוגי היה שר ביטחון .

אפשר לומר עליו כי ירד מהגלגל ונעלם.

אתר מידה

במשך שש שנים הייתה מידה הפה של הימין בישראל. האתר נתן במה לרעיונות עומק ימניים, חשף שערוריות, הציג עובדות ונתונים – ושינה את השיח בישראל. פוליטיקאים ועיתונאים נדרשו לתת תשובה לשאלות שהוצגו במידה, וזוויות ראיה חדשות הוכנסו לשיח, לצערן הרב של אליטות השמאל.

וכך חברי האתר כתבו : עד היום היינו פה בשבילכם, קוראינו ותומכינו. כעת אנחנו זקוקים לעזרתכם. בלי התמיכה שלכם, מידה לא תוכל להמשיך ולהשפיע.

אז אם אתה ציוני, אם אתה מאמין בחירות הפרט, אם אתה רוצה ישראל בטוחה ומשגשגת, אם אתה חושב שצריך לעזור לימין לשלוט – תרום למידה. אנחנו פה בדיוק בשביל זה.

שומרים על מידה

שביתת הנמלים

השבוע התבשרנו על שביתה פראית ולא חוקית של הנמלים באשדוד ובחיפה. זאת התקופה האחרונה בה יוכלו הנמלים לקחת בשבי מדינה שלמה. כי לא רחוק היום שבו יופעלו נמלים נוספים במדינת ישראל, זהו אחד מהפרויקטים החשובים שביצע השר ישראל כץ.

ישראל כץ לא נכנע לאיומי הועדים גם כאשר הם ביצעו מפקדים בליכוד, כץ האמין שהפיתרון בתחרות, עכשיו הועדים שוב שובתים ונראה כי זאת תהיה השביתה האחרונה. נקווה שהוועדים יפסיקו לבזות את בית הדין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוצאים מהארון מתפקדים לליכוד

אריק זיו ויזר

לילות לבנים נורבגים שחורים.

אריק זיו ויזר

הנה בא יו"ר המרכז הבא

אריק זיו ויזר

איוב קרא לא הסוס של קליגולה !

אריק זיו ויזר

מיהו "סבן אותי" – יומן פוליטי – מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ארדן וסער תהיו כחלונים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן