19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
משה פייגלין

האתרוג הבא משה פייגלין מקור ראשון

” על מה אתה עצור? ” – שאל אותי הפורץ שישב אתי בתא.
“חסמתי כבישים , עשיתי הפגנות, דברים כאלה…” –
ניסיתי לסיים את השיחה.
“איזה נבלות” – הפטיר הפורץ – “גם אותי עצרו סתם….” קשה מאוד להיווכח עד כמה זיכרונם של אנשי הימין וארץ ישראל קצר. אם לא היה טיבי, ליברמן היה צריך להמציא אותו – ולהיפך. מי מהפתאים הללו זוכר עכשיו שהאיש ה”חזק” ליברמן – התגלה לאחר כשלון מלחמת לבנון השניה כחתול בעור נמר? תמורת משרד שלא היה ולא נברא, הצטרפו ליברמן וחיילי הבדיל שלו לממשלת אולמרט המתנדנדת ותחזקו אותה – כמעט שנתיים. אולי המליארדר מארטין שלאף, בעליו של קזינו יריחו, האיש שגם ליברמן וגם אולמרט קשורים אליו –יודע להסביר מדוע הלך העורב אצל הזרזיר?
ליברמן כבר הכריז על נכונותו לחלוקת ירושלים, הוא לא מנע שום נסיגה, לא תרם דבר לארץ ישראל ושלל החשדות וה”עסקים” המפוקפקים התלויים בחגורתו מבטיחים כי ברגע האמת – תימצא שוב הדרך להוליכו בתלם הנכון ולגייס את קולם התמים של אנשי הימין שבחרו בו, לטובת הגירוש הבא. לליברמן תדמית של “איש חזק”. אפשר להתווכח עם הקביעה הזו – אולם דבר אחד ברור, ללא תשתית ערכית מתאימה – קורסים ה”אנשים החזקים” על שולחיהם. גם שרון נחשב, ובצדק, לאיש חזק, עד שהעדיף להיות אתרוג. לשרון לא היתה פחות אהבת הארץ מאשר לליברמן. להיפך – היתה לו היסטוריה ארוכה של מסירות נפש עבורה. אך כח מן הסוג של שרון וליברמן מתקפל תמיד בפני כוחות חזקים ממנו. גרוע מכך – הוא מעמיד עצמו לרשות החזקים ורומס את מי שנחשב בעיניו חלש גם אם נתן בו את אמונו.
כשיהיה נתון לחקירות, ליברמן יפעל בדיוק כמו שרון. בכח בוחריו, הוא יאפשר בלי להניד עפעף את יוזמות הגירוש הבאות. כח מבין כח ובהחלט ייתכן שזו בדיוק הסיבה שבעטיה הם שומרים עליו כך – על אש קטנה…

הפרקליטות הישראלית, מערכות החקירה התביעה ועשיית הצדק, זוכות כיום למעט מאוד אמינות בקרב האוכלוסייה הישראלית. יכול פרקליט המדינה משה לדור לגלגל עיניו לשמים ולהישבע בשם כל הקדושים שבחקירת ליברמן לא מעורבים אינטרסים פוליטיים. – גם אם יצדק, איש כבר לא יאמין לו. מסיבה זו כתבתי כבר לפני שנה שמלבד מקרים מיוחדים, יש להקפיא הליכי חקירה נגד ראש ממשלה ושרים בכירים עד לסיום כהונתם. רודנות חסרת פרצוף, מפחידה אותי הרבה יותר משחיתותם של אלה שיעמדו שוב לבחירתי בעוד כמה שנים. ברור שכשהפרקליטות מחליטה שלא לחקור את וייצמן, הרצוג או ברק, אך אינה מתעייפת מחקירתו המתמשכת של דרעי או של ליברמן – העקרונות המנחים אותה אינם בדיוק “אובייקטיביות שיפוטית” – ואיתרוגו של שרון כבר הוכיח.

אלא שכמו אצל אותו פורץ – שחיתות מערכת התביעה והמשפט אינה מטהרת את האנשים הללו ממעשיהם ואינה מספקת שום סיבה טובה לתת בהם אמון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למה הם תוקפים את הליכוד /מאת:משה פייגלין מקור ראשון

אריק זיו ויזר

הצבא מחוץ לקופסא משה פייגלין nrg

אריק זיו ויזר

פיגוע אסטרטגי נגד האליטות /מאת משה פייגלין

אריק זיו ויזר

ילדי המסתננים /מאת משה פייגלין

אריק זיו ויזר

ועדת חקירה מוסרית /מאת משה פייגלין

אריק זיו ויזר

ברית הזוגיות, הקלות בגיור, ומה שמסביבם. משה פייגלין nrg

דילוג לתוכן