39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

האם פייגלין ינצח בבית שמש ?

 

ראשי הסניף בבית שמש החליטו לא להצביע בבחירות לראשות התנועה
האם מי שהייתה אחת הערים הכי מזוהות עם הליכוד בארץ הולכת להתכחש לליכוד?
לליכודניק נודע כי אמש התכנסו ראשי הסניף בעיר והחליטו לא להצביע לאף אחד מהמועמדים בבחירות לראשות התנועה. כזכור, בבית שמש יש כעס ואכזבה רבים כלפי ראשי התנועה בשל מה שהם רואים כהפקרתה של העיר לידי החרדים. נכון להיו, היחידים שזוכים להערכה הם חברי הכנסת כרמל שאמה, אופיר אקוניס ודני דנון יחד עם חברת הכנסת ציפי חוטובלי והשר יולי אדלשטיין. אלו יחדיו הגיעו לכנס השארגן חוג תגר כנגד ההשתלטות החרדית.
מכל מקום, נכון להיום ואם העניינים ישארו באותו הלך רוח הרי שהמנצח בבית שמש בפריימריז לראשות התנועה הוא משה פייגלין. זאת משום שצריך לזכור שאם אמנם תומכי נתניהו לא יצביעו עבורו הרי שתומכי פייגלין מתכוונים גם מתכוונים.

ראשי הסניף בבית שמש החליטו לא להצביע בבחירות לראשות התנועה

אתמול בערב התכנסו חברי הנהגת סניף הליכוד בבית שמש בנוגע להצבעת מחאה. ביבי לא יהיה מרוצה מתוצאות הפגישה.
בשנים האחרונות מנהל הסניף המקומי מאבק איתנים להצלת בית שמש מהתחרדות אשר תוביל לעזיבת עשרות אלפי חילונים ודתיים לאומיים, תושבי העיר הוותיקה, כשעיקר המאמץ מופנה אל חברי סיעת הליכוד. במהלך עשרות הפגישות מול חברי הסיעה העלו הליכודניקים המקומיים נקודות כואבות בדבר הקשר של ראש הממשלה להתחרדות העיר: ההסכם הקואליציוני עם יהדות התורה אשר בו נאמר בין השאר שהממשלה תעודד בנייה חרדית בבית שמש, “השקט התעשייתי” הקיים בעיר בזכות שר הפנים אלי ישי, ושר השיכון אריאל אטיאס אשר מעודדים את ראש העירייה המכהן (מטעם ש”ס) להמשיך בבנייה מאסיבית ולא מבוקרת לציבור החרדי, וההתקפות החוזרות ונשנות של חרדים קיצוניים על תושבים תמימים. תושבי בית שמש, עיר הידועה כמעוז ליכוד מובהק, כועסים ומאוכזבים מראש הממשלה, דרישה אחת בפיהם: להפריד את השכונות החדשות מהשכונות הוותיקות, לאפשר לחרדים להקים עיר נפרדת, ובכך להציל את בית שמש הוותיקה מתהליך התחרדות ולאפשר להחזיר את מסלול החיים התקני.
 
לאור זאת חברי הנהגת הסניף המקומי, אשר השיגו בנקל הסכמה נרחבת בסניף ועומדים כאיש אחד במאבק זה, החליטו על שורת צעדי מחאה בכדי להעיר את השטח ולהביא את בעייתם אל שולחן הממשלה. ההחלטה הראשונית אשר הושגה היא קריאה לתושבי העיר שלא להצביע לבנימין נתניהו בבחירות הקרובות לראשות הליכוד. 
 
מאבק זה של תושבי בית שמש זוכה לתמיכה רחבה של פעילי השטח בארץ, במיוחד לאור התבטאותו האומללה של שר הפנים אלי ישי בכך שאסור לפצל את בית שמש שכן התושבים החרדים זקוקים למשענת הכלכלית החילונית לצורך קיום העיר. מדובר במאבק ערכי לכל דבר ובו מפלגת הליכוד עומדת למבחן כמפלגה ציונית -ליברלית.
 
בבחירות הקרובות יעמדו חברי המרכז והפעילים המרכזיים בסמוך לסניף, יבקשו מהמתפקדים להימנע מהצבעה וכך יבהירו לראש התנועה שהם לא מתכוונים לעבור לסדר היום על מצבה של העיר.
כמו כן, כיום נבחנות מספר אופציות כשכל הקלפים מונחים על השולחן, כשבין השאר מתכוונים בסניף לנקוט בצעדים קשים ומכאיבים עד אשר הצדק יחזור לשרור בבית שמש.
 
 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ חוגג בסוכות את חג-החירות /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בשפלה: “אצלנו כשנגמר הפריימריז מתחילה העבודה”

אריק זיו ויזר

מי אתה סמיר קאידבה /מאת:דוד פורטנוב

רק פריימריז הדרך הנכונה/מתפקד אלמוני

הסתה בחסות הריאליטי/מאת:מיכל מנין

אריק זיו ויזר

לבני נכשלה בהקמת ממשלה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן