40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

האוצר משטה בעם מכתב לשר האוצר

אילן כהן,יו”ר הליכוד ברעננה וחבר מועצת העיר פנה במכתב דחוף

לשר האוצר,ד”ר יובל שטייניץ,ובו הוא מותח ביקורת קשה על התנהלות

הממשלה בנושא הדלק והמים.

 

אילן כהן כותב במכתבו : ” הגיע הזמן לומר לך את האמת.אני כחבר ליכוד מתבייש להסביר את צעדיך במשרד האוצר לציבור שפונה אליי בהמוניו.המשרד שלך מתנהל כאילו היה מנותק כליל ממדינת ישראל ואזרחיה.הגיע הזמן שתקשיב לרחשי לב הציבור במדינה שלך ותבין

שהאזרחים קצה נפשם בתעריפי הדלקים והמים.אני מכיר אזרחים שנטלו הלוואות כדי לשלם מים לעירייה ברעננה.אני מציע לך לרדת לעם ולראות את הנעשה ברחוב.תעריפי הדלקים הגבוהים מביאים לכאוס חברתי.אזרחים חשים תסכול שהם נכנסים לתחנת דלק ומשאירים 450 שקלים עבור תדלוק.אני חש את השטח בוער.

אזרחים רבים במצוקה גדולה.אין להם כח להפגין או לצאת לרחוב כי האדישות גברה עליהם.אני מציע לכבודו לראות את המתרחש דרך עיניים של שר אוצר חברתי ולא דוקטור.שר אוצר חברתי מבין שהציבור אינו פרייאר וישלם מים כאילו היה זה חשמל.

תעריפי המים והדלקים יביאו למשבר חברתי קשה.אם לא נתעורר בזמן אנו עלולים למצוא עצמנו תחת השלטון של מפלגת קדימה וזו תהיה בכייה לדורות.

המצב הכלכלי של רבבות קשה מנשוא ויש להם רוגז כלפי משרד האוצר שמנותק מן המציאות האיומה.אני פונה אליך כאיש ציבוראל איש ציבור,צא לשטח ובדוק את הזעקה הציבורית.”

שלך,אילן כהן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

להלן מספר קולות מחל בכל הכפרים הדרוזים מול העבודה וקדימה

אריק זיו ויזר

ההצלחות המקומיות של הליכוד

אריק זיו ויזר

ח”כ דנון: מחוייבות נצחית לא”י ולמדינה יהודית אחת / מאת: זאב בן-יוסף

“נפש יהודי הומייה” / טובה מעוז

אריק זיו ויזר

בית שמש- הליכוד הוא בלב, הליכוד הוא בראש /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

חברים חוגגים יום הולדת לעומר שכטר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן