20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

דרמה בבני ברק : וידר הוא המנצח הגדול בבחירות לראשות הסניף

זה לקח לו שנים. הוא עשה זאת בצורה איטית אך בטוחה ובדיעבד מעוררת כבוד והערב נודע כי הקבוצה של יעקב וידר ניצחה בבחירות לראשות הסניף בבני ברק תוך שהיא מנצחת את קבוצת אלמגור. עידן חדש בסניף. חיים סרצ'וק שיחק אותה

וידר לקח סניף די ישנוני והעיר אותו בשורה של פעילויות שעשה בתקופה האחרונה. הוא פקד עוד ועוד חברים לליכוד, הגדיל את כוחו למרוצת זלזול של קולגות עד שהיום השלים את המלאכה וניצח בפער די משמעותי.

בבחירות שנערכו אמש ניצח וידר לראשות הסניף את שאול חמד ב – 165 לעומת 140 קולות ואילו הגוש של של וידר סרצ'וק זכה ברוב בסניף המקומי.

 

סרצ'וק אמר : "זאת המהפכה הצעירה שאננו מנסים להביא לליכוד ואני מקווה שאנו המבשרים של המהפכה שבה נראה יותר ויותר צעירים מהליכוד משפיעים ביותר ויותר עמדות".

וידר מביא משהו אחר בין השאר כי הוא חרדי ציוני שלא חושש להתעמת עם גורמים אותם הוא רואה כלא צודקים. אי אפשר להזכיר את וידר מבלי להזכיר את חיים סרצ'וק. הם כמו מיקי ומוטי של סניף בני ברק.

שאפו



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת שלח לך – לראות את הטוב או את הרע

אלי כהן

חוק נורווגי למען הליכוד

אריק זיו ויזר

הליכודניקים החדשים: 2800 פקודים בליכוד, פקודים גם בבית היהודי

אלי חזן

תופעות הלוואי של החיסונים

חיים פוזן

אלירן טל : האם נתניהו בדרך לבחירות?

מתוך ערוץ 20

סקר ליכודניק: כ"ץ מוביל בקרב צמוד עם ברקת; הירש מפתיע!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן