20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

דני בן סימון – השתמש בפרס וזרוק

אני פותח טלביזיה ורואה את ח"כ דניאל בן-סימון מגן בלהט אופייני על זכותו של הנשיא פרס להגן עלינו משני המנהיגים ההזויים… בן-סימון?? זה לא הוא שאמר על פרס (הרבה לפני אקוניס) שהוא "נזק למדינה ולדמוקרטיה"? הלכתי לארכיון…

 

אתחיל מהסוף: מי שרוצה לעסוק בפוליטיקה- שלא יתמודד על הנשיאות. ב)- הנשיא פרס יודע שהוא חייב את אהבת הציבור- לתקשורת. אילו רצתה- הוא מזמן היה יורד מבויש ומושפל מהבמה הפוליטית. חלקו בתוספת של 1400 משפחות, למשפחת השכול- משמעותית. על זה צריך להוסיף את חלקו בתוצאות הקשות בהינתקות.

הנשיא פרס יודע את מה שקודמו ידע- התקשורת שולטת. רק בגלל הפחד מהעדר, הנשיא קצב לא העז להתנגד להינתקות, אפילו שהתנגדות לעקירת האלפים הייתה דמוקרטית, יען כי הבוחר בעניין הזה אמר את דברו נגד! פעמיים! הנשיא פרס התבטא נגד תקיפת מתקני הגרעין האיראני- רק בגלל שידע שיקבל חיבוק, תמיכה ועידוד מהתקשורת.

הוא רק פתח את הפה וחולל מהומה. מתנגדי השלטון קידמו בברכה, ותומכי השלטון ראו בזה כניסה לטריטוריה פוליטית אסורה. המתנגדים טענו שהנשיא, גורם נזק לדמוקרטיה ולמדינה, והתומכים טוענים שבנסיבות האלה התערבותו חיונית.

אני פותח טלביזיה ביום שישי אחה"צ ("שישי בחמש" / 17.8.12), ורואה ויכוח בין שני ח"כים: אופיר אקוניס ודניאל בן-סימון? אקוניס הזכיר לציבור טעויות מעברו של הוזה "המזה"ת החדש", וחשב שהנשיא חצה קו אדום. לעומתו- ח"כ בן-סימון הגן בלהט אופייני על זכותו וחובתו של הנשיא להגן עלינו משני המנהיגים ההזויים.

בן-סימון?? זה לא ההוא שאמר על פרס (הרבה לפני אקוניס) שהוא "נזק למדינה ולדמוקרטיה"? הלכתי לארכיון…

 

http://www.youtube.com/watch?v=-jYbYxP1MKY&feature=player_embedded

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איפה רן כהן כשצריך אותו

אריק זיו ויזר

דרושים מטונפים מהימין- פרויקט מיוחד

אלי חזן

נוני מוזס, אמור לי מי חבריך

אלי חזן

היא אוהבת אותם בוגדים/ כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

לא לחינם ילך האקדח אצל התותח

אריק זיו ויזר

אתם לא מעניינים את נוני מוזס

אלי חזן
דילוג לתוכן