20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
תקשורת

דמוקרטים ורפובליקנים למען ישראל

בידוד בינלאומי? נתק ביחסים עם ארה”ב? לא אם תשאלו את 83 הסנאטורים משני צידי המפה הפוליטית בארה”ב אשר שלחו מכתב בו הם מפצירים בנשיא אובמה להגדיל את תקציב הסיוע הביטחוני לישראל

 

 

בתקופת בחירות בה קשה לדמיין גורם מאחד בארה”ב שלחו למעלה מ-80 סנאטורים מכתב לנשיא אובמה בו ביקשו להגדיל את תקציב הסיוע הביטחוני. המועמד הדמוקרטי, הסוציאליסט ברני סנדרס הוא אחד מ-17 הסנאטורים אשר לא צירפו את חתימתם למכתב.

 

יוזמי המכתב הם הסנאטור הדמוקרטי כריס קונס והסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם אשר פירטו את האיומים עימם נדרשת ישראל להתמודד וקראו לנשיא אובמה להגיע במהרה להסכם הכולל הגדלה של תקציב הסיוע הביטחוני. נכון להיום, האמריקאים מוכנים להגדיל את התקציב מ-3.1 ל-3.4 מיליארד דולרים למרות שבישראל דורשים בעקבות הסכם הגרעין עם האיראנים הגדלה ל-5 מיליארד דולרים.

 

הסנאטורים מדגישים כי התפוררות המדינות באיזור המזרח התיכון והתעצמות דעאש, מחייבים חיזוק לביטחונה של ישראל במטרה לא להפר את מאזן הכוחות באיזור.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כחלון : “על הציבור להיזהר מהצעות של חברות הסלולר”

אריק זיו ויזר

הקוזק הנגזל

אריק זיו ויזר

הפגישה הסודית בין שר האוצר לפיד למיליארדר אדלסון

האקרים פלסטינים פרצו לאתר של יולי אדלשטיין

אלי חזן

נתניהו מתחיל למכור אותנו….

רעיית רה”מ הגיעה לחתונת שרה ליטמן ששכלה את אביה ואחיה

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן