27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

דיון בועדת הכלכלה בנושא שידורי הספורט

ח”כ יריב לוין, יוזם הדיון בועדת הכלכלה שהתקיים היום בנושא שידורי הספורט: “אני שמח שהועדה מצאה לנכון לפנות למועצת הכבלים והלווין על מנת שתבחן לעומק את סוגית שידורי הספורט. על המועצה לקבוע הסדר כולל שיבטיח כי ישודרו בערוץ פתוח ללא תשלום נוסף שידורי ספורט מרכזיים. יש להגדיל את היקף השידורים של המשחקים בליגת העל לאור הגידול במספר הקבוצות ובמספר המשחקים במחזור, שכן במצב הקיים קבוצות רבות, בעיקר מאזורי הפריפריה כמו עכו ובאר שבע, ייעלמו לחלוטין מהמסך.
כמו כן, על מועצת הכבלים והלווין למצוא פתרון שיחזיר את שידורי הליגה האנגלית לכל בית בישראל. המצב הקיים, שבו ילד מדימונה אינו יכול לראות את יוסי בניון מבלי לשלם מאות שקלים בשנה, איננו סביר וחייב להשתנות.
בנוסף, יש להבטיח כי ימשכו השידורים הקיימים של ענפי הספורט מעוטי החשיפה, דוגמת הכדור יד, על מנת לאפשר לענפים אלה חשיפה הולמת שתגביר את העניין הציבורי בהם ותחזק את הספורט הישראלי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת חשף תבליט מנורה בבית שערים: “אם לא נדע מאין באנו, נתקשה לדעת לאן אנו הולכים”

אריק זיו ויזר

מדוע השר דרעי לצדו של המבוקש עזמי בשארה?

אריאל אילוז

דיווח: משה כחלון ככל הנראה לא ירוץ ברשימה עצמאית

אלי חזן

אטיאס מושך לקיצוניות

אלי חזן

הזדמנות לשינוי שיטת המִמשל

אלי חזן

עבר בקריאה ראשונה- תיקון לחוק החברות של סגנית השר גילה גמליאל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן