32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

דוח המבקר: העיתוי בסדר, התוכן רכלני

ח"כ גילה גמליאל מהליכוד התראיינה לגאולה אבן בערוץ 1 ובניגוד לחברי כנסת אחרים בליכוד אמרה שהיא מסכימה עם פרסום דו"ח מבקר המדינה בעיתוי הנוכחי


 

 


ח"כ גילה גמליאל התראיינה אתמול בתכנית החדשות של גאולה אבן בערוץ 1 ואמרה שנעשה "ציד מכשפות כנגד ראש הממשלה ורעייתו בעניין מעון ראש הממשלה". ח"כ גילה גמליאל אמרה שכל דו"ח מבקר המדינה בעניין "מעון ראש הממשלה" יסתיים בלא כלום. "כל הנושא זה הוא רכילות אחת גדולה. כמשפטנית בעלת תואר שני אני יכולה לומר לך שאין כל היבט פלילי בנושא מעון ראש הממשלה. הנושא ייבדק, כפי שאמר המפכ"ל דנינו, אבל הבדיקה תעלה חרס. מנסים לפגוע בראש הממשלה וברעייתו באופן מחפיר".

 


בעניין דו"ח מבקר המדינה בנושא "יוקר הדיור" שאמור להתפרסם ביום ה' הקרוב אמרה ח"כ גילה גמליאל, שהיא אינה מתנגדת לפרסום דו"ח מבקר המדינה בעיתוי הנוכחי. "אין לי בעיה עם עיתוי פרסום הדו"ח וזו זכותו של מבקר המדינה לפעול כגוף עצמאי". יש לציין שחברי כנסת אחרים בליכוד כמו מירי רגב ויריב לוין הודיעו שהם מתנגדים לפרסום דו"ח מבקר המדינה בנושא "יוקר הדיור" בימים הללו של טרום בחירות.


ח"כ גילה גמליאל הוסיפה ואמרה בענייני ראש הממשלה נתניהו: "עבדתי לצדו של ראש הממשלה נתניהו כ-4 שנים במשרד ראש הממשלה כסגנית שר במשרדו וראיתי שראש הממשלה עובד עד השעות הקטנות של הלילה. ראש הממשלה אינו מודע לנעשה ביום יום במעון ראש הממשלה ואינו יודע מהן ההוצאות. ראש הממשלה אינו רוכש כלי בית, בקבוקים למעונו ולשם כך יש עובדים במשרד ראש הממשלה שאמונים על הנושאים הללו."

 




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משתתפים בצערו של יואל פדלי על פטירת אם המשפחה מרגלית פדלי.

אריק זיו ויזר

ניצחן ברור לראש הממשלה בהצעה לקביעת רשימת הליכוד

אריק זיו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

ליכוד אינטרנשיונלס

אריק זיו

לא רק בליכוד אלא גם בבית שמש : גאווה אל מול ראש העיר

אלי חזן

כ-700 איש נכחו בהדלקת נר חנוכה עם אדלשטיין ושטייניץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן