18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

גבאי, לבני וברק מאחוריך !

ברקת מתחבא מאחורי קיר זכוכית, מתי דן מרגלית שותק מול שחיתות קשה, גבי אשכנזי כבר לא בליכוד

רק לפני שנה הפציע כוכב לכת חדש במפלגת העבודה : אבי גבאי ניצח כנגד כל הסיכויים במפלגה "הסוציאליסטית". בואו לא נשכח : הוא ניצח את עמיר פרץ ובוז'י הרצוג בתמיכה של שלי יחימוביץ ואהוד ברק.

מיד אחרי הניצחון ראינו, כצפוי, קפיצה בסקרים. אך ככל שעבר הזמן התברר כי לא כל מה שנוצץ זהב הוא. מפלגת העבודה מתחילה לרדת בסקרים למצב של איזור ה – 13 מנדטים בממוצע.

גבאי זיגזג במשך השנה : פעם ימין ופעם שמאל. פעם נגד הכפייה החרדית ופעם הסכמה לכפייה חרדית.

גם מצביעי מפלגת העבודה רואים כי גבאי הוא לא זה שיכול להרכיב ממשלה. הם מבינים שגבאי לא יקבל המלצה אצל הנשיא בכל תוצאה שלא תבוא הואיל והוא ממש שנוא על ידי ליברמן וכחלון. בלי השניים אי אפשר לשבור את גוש הימין.לכן לפיד עולה בסקרים ומסתמן כי הקרב הבין גושי יהיה בין יש עתיד והליכוד.וכך אנשי השמאל הם הולכים לכיוון מר"צ והמרכז ללפיד.

חשוב להדגיש : עוד לא הכנסנו את תהליך החתירה של לבני. כל מי שמעורב בעסק יודע שבתוך מפלגת העבודה עולות מחשבות מתחת לפני השטח להתאגד מסביב ללבני וללכת למהלך של רשימה משותפת כאשר לבני בראש עם חלקים מתוך מפלגת העבודה .

אז תחזור ההצעה של לבני כי במחנה מרכז שמאל יתקיים פריימריז והמעומד המוביל יעמוד בראש החזית להפלת נתניהו. קיימת אווירה קשה בעבודה ולאחרונה עולה דרישה לבחירות חוזרות בעבודה ואז מתמודדים חדשים יקפצו על העגלה :

גנץ, אהוד ברק וגבי אשכנזי ייכנסו למעגל ההתמודדות ופה אין ספק כי גנץ הוא התקווה של מפלגת העבודה. גנץ מזכיר לחברי העבודה את התקופה היפה כאשר גנרלים כמו רבין עמדו בראש המפלגה והביאו את השלטון המיוחל. אם לא גנץ אז אשכנזי. מעל כולם עומד הצל של אהוד ברק שבכל הפעולות שלו הוא עובד אסטרטגית ליעד התמודדות מול נתניהו. לכן, תמך בגבאי כי ידע שיוכל להראות כי גבאי הופך נטל ורק הוא יכול לנצח את נתניהו. ברק יזכיר לכולם טוב טוב שהוא היחיד שניצח את נתניהו.

ואל תשכחו את עמיר פרץ : פרץ כבר הנהיג את המפלגה והוא אחד שכוחו לא מגיע מאיזה ספין אלא מכוח ברור בשטח. אם יקרה מצב שתתפתח במפלגת העבודה התמודדות חדשה אין ספק שנמצא את פרץ מוכן.

אז איך אומר כחלון : גבאי כבר לא !

סוס טרויאני

יש ידיעות כי אחד הטוענים לכתר מנתניהו יושב עם גבי אשכנזי ליצירת מעמד של צוות שיוביל את הליכוד בעתיד. הליכודניקים אומרים : אשכנזי כבר לא !

**טרם היה כדבר הזה**כך מתחיל דן מרגלית עוד פוסט של שנאה לנתניהו :

"נניח לרגע את קרנפי ביבי שכל הזמן מגינים עליו ועל ממשלתו המושחתת בטענה שמפא"י גם הייתה כזאת. (זה נכון שהייתה מושחתת. גאה שהספקתי לתרום לחשיפתה בכמה מקרים. זה לא הגיע לממדים הנוכחיים. חלפו כבר 40 שנים. להיתפס במפא"י זה לומר משהו דמגוגי אם גם נכון.
המשך הפוסט פשוט רעל שמיותר להעלות אותו לטור שלי. עכשיו תשאלו אותי מדוע העלית את קמצוץ הרעל? אז זה רק להזכיר לכם ולשאול את דן מרגלית : מדוע אתה, כל כך דעתן, שותק בפרשת ריטמן? אולי הריקבון נמצא ביחידה שהוא מוביל? הרי ריטמן עצמו כבר האשים את שנוא נפשך נתניהו בתפירת תיק. אולי כל מה שמתרחש ביחידה הזאת ראוי לבדיקה?

הרי רעייתו של ריטמן הייתה קצינה ביחידה ודעתה היא כבר פרסמה בפייסבוק קריאה כנגד נתניהו. עוד קצינה קראה למפגינים לצאת להפגין.

עכשיו מברר כי ריטמן צריך ללכת ורק דן מרגלית ממלא את הפה שלו מים.

תחת הנהגת אלשיך המשטרה איבדה את אמון הציבור. אם אנחנו לוקחים את פרשת ריטמן, פרשת רות דוד , שתי פרשיות המטילות צל גדול על המשטרה ככלל ואגף החקירות בפרט, כאשר אנו רואים כיצד נעלמו תיקי חקירה וכיצד אותם קצינים זרקו מהמשטרה קצינים אחרים ועד לפרסום השבוע במעריב שקבע : "קצינה במשטרה בהקלטה…. מני יצחקי איים שיטפל בי כמו בדומרני"

בשיחה שפורסמה ב"החדשות" סיפרה תנ"צ לילי באומהקר על איומים שקיבלה מראש אגף החקירות לשעבר. תנ"צ גיא ניר, איתו שוחחה, טען: "סיכול מינוי גל הירש למפכ"ל גובל בפלילים. "

אבל אל דאגה, דן מרגלית לא יטען כי אלו מושחתים. אבל מה יש לצפות מדן מרגלית שעבד בישראל היום במשך עשר שנים וקיבל מאה אלף ₪ בחודש אך כאשר פוטר הלך ולכלך ,שיקר, ומה לא. זאת לא הפעם הראשונה. בעבר, כאשר פוטר מעיתון הארץ הלך והאשים את שוקן כאנטי ציוני , עכשיו הוא עובד אצלו שוב.
צריך לזכור את הסכסוך שלו עם אולמרט שנגרם משתי סיבות : אחת, רצה להיות ראש הצוות של ראש הממשלה. והסיבה השנייה, רצה שמקורבו דן מרידור ימונה לשר המשפטים. כאשר אולמרט לא הסכים מרגלית חצה את הקווים והלך לאולמרט על הראש.
מושחתי המחאה אלדד יניב ומני נפתלי רבים על הנהגה. וכך, האבא והאמא של המחאה נפרדו. הילדים המסכנים מבולבלים ומתקשים להחליט להפגנה של מי ללכת במוצ"ש. עכשיו, אפשר לומר כי התומכים שלהם יהיו במשמורת משותפת : אלדד יניב ישלם מזונות ומני נפתלי יגיש המגשיות.
מקיר הברזל לקיר הזכוכית
ניר ברקת הפציע לפוליטיקה עם משהו חדש : איש עשיר שדוגל בפתיחות וכבר כאשר נבחר הנגיש את ישיבות המועצה לציבור בעיקר בשידורים. אך בקדנציה הנוכחית, וכנראה האחרונה, של ראש העיר אנו עדים לתופעה ראשונה בישראל : בניית מחיצה מזכוכית בין ישיבות המועצה וראש העיר ניר ברקת.
ניר ברקת מפחד מהציבור הירושלמי. הוא מפחד לנהל ישיבת מועצה כאשר המועצה נמצאת בסוג של אקווריום. המטרה היא רק למנוע מהציבור להתלונן. נראה הזויי מעניין מי הביא את רעיון קיר הזכוכית, היועצת הפוליטית קטי שיטרית או יועץ האסטרטגי אייל ארד .
בכל מקרה עצה רעה, כמו שפיכת הזבל בעיר שרק גרמה לניר וירושלים נזק בלתי הפיך כאשר ניר מתגלה כראש עיר שמעניין אותו רק ספינים ולא ניהול העיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ההבדל בין שרה לנילי ונפתלי /יומן פוליטי מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

לפיד זה אח, לפיד הוא שותף טבעי

אריק זיו ויזר

"הר עם הר לא נפגשים אך שר עם שר תמיד נפגשים". – יומן פוליטי-אריק זיו

אריק זיו ויזר

המנדט ה 48

אריק זיו ויזר

אלשיך רדף את קרמשניט

אריק זיו ויזר

דגן חזר לפורום החווה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן