20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בעז העצני

ברק עושה לליכוד בית ספר /מאת:בעז העצני

מה יש לאהוד ברק להפסיד? הוא עוקר מאחזים, בונה את עצמו בקרב בוחריו מהשמאל כמי שנאמן לדרך וכמי שלא התכופף ונכנע לימין, יוצא בסדר עם האמריקאים, וכבונוס, תוקע טריז בין הליכוד ומפלגות הימין בקואליציה לבין בוחרי הימין המובהקים.
זוכרים שכולם אמרו שכניסתו של ברק לממשלה תחסל סופית את מפלגת העבודה? ובכן, מה שקורה הינו הפוך לחלוטין. ברק נכנס לממשלה וכופה עליה את דרך השמאל, והוא בדרך הנכונה לגרום לזעזועים שיסכסכו את הימין עם עצמו וייצרו סדקים בליכוד.
ובשטח? לא רק שלא השתנה דבר לטובה, אלא להיפך. ביהודה ושומרון הגביר ברק את הפעילות נגד ההתיישבות. כמעט ואינו עובר יום שלא מתנכלים לישוב או מאחז. המנהל האזרחי כתב בדו"ח רשמי כי אינו אוכף את החוק נגד ערבים כמעט בכלל, ומתרכז בפעילות אכיפה והריסה רק נגד יהודים. אתמול הרסו 4 קרוונים ועקרו 1000 שתילי זית ליד אלון מורה. השיא היה שאחד הקרוונים היה נייד וכבר נלקח מהמקום בגרירה, אלא שהשוטרים עצרו אותו ושברו אותו לרסיסים.
ברור לחלוטין שפעילות מסוג כזה אינה באה לצורך שמירת החוק. כי הרי ממתי משחק החוק תפקיד אצל מלך העמותות וקניית השלטון בכסף? אלא שהמטרה היא להרגיז את המתיישבים עד לטירוף, כדי לזרוע שנאה ביניהם לבין הממשלה. כבר כעת אני מתקשה להביט בעיניהם של הבוחרים הרבים שאותם שכנעתי להצביע לנו.
ערב הבחירות ערכנו סיורים בישובים עם מועמדים. באחד מהם שאל אותנו סא"ל מיל. אברי רן, שהקים בשומרון את אחת החוות החקלאיות האורגניות הגדולות בארץ: "כמה זמן יקח לכם כדי לבגוד שוב?" האמת היא שהליכוד לא בגד, אלא שאהוד ברק מפוצץ את היחסים בין הממשלה לבין ההתיישבות ביו"ש ובעקבותיו עם כל הימין שאכפת לו מארץ ישראל. הוא חותר כעת תחת נתניהו בדיוק כמו שנהג לחתור תחת אולמרט עוד מהיום הראשון שנכנס לממשלתו.
עם הקמת הממשלה כתב הפרשן שלום ירושלמי כי היא תחזיק בקלות את ארבעת השנים המיועדות אם לא תלך שמאלה. ברק כנראה מבין את זה ולכן גורר אותה שמאלה כדי להיבנות מחורבנה.
יש לקוות שנתניהו עוקב ומבין איזו דייסה מבשל לו שר הבטחון שלו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יש ישועה לליכוד ביש"ע/מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר

הליכוד מפחד לשלוט /מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר

כך הביס הליכוד את עצמו

אריק זיו ויזר

הפקידים (השמאלנים) לשלטון! /מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר

איזה אושוויץ תעדיף, מר נתניהו? /מאת:בועז העצני

אריק זיו ויזר

מי כאן ראש הממשלה?/מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן